heeft hij gewoon geen zin?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

daslie

heeft hij gewoon geen zin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 10:13

Sinds we weer kunnen rijden qua mooi weer is onze pony wat tja...chagerijnig Verward geworden.Hij begroet me uitbundig als ik op stal kom en knuffelen we even, nog wat lekkers en dan uitgebreid poetsen, vind ik en hij heerlijk.Als ik dan met het zadel en hoofdstel aankom voelt ie al nattigheid,zodra ik het zadel opleg gaan de oren al in de nek en haal ik de singel bij z'n buik langs slaat hij met z'n achterbeen ernaar.Ga ik aansingelen dan kan ik er maar om denken dat hij me niet kan bijten want hij probeert het wel degelijk .
Ik heb er al een fysiotherapeut bij gehad en hij had wat last van z'n rug is behandelt en na wat rust is dat nu weer o.k.Omdat hij dit gedrag bleef vertonen heb ik het zadel laten controleren en is ze mee geweest om te kijken of de boom niet te smal was e.d maar het zadel zit verder perfect wat kan dit gedrag dan nou betekenen ik snap er niets meer van Frusty
Heeft er iemand ook ervaring mee of tips .Ik heb nu dacht ik alles gedaan om het te veranderen,ik wil gewoon m'n oude brammie weer terug

"brammie is the best"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie