Sebastiaan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Sebastiaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 12:44

Van mijn eerste pony heb ik niet op zo een leuke manier afscheid genomen. Nu dat ik wat ouder word krijg ik daar toch steeds meer problemen mee. Nu is de vraag of iemand iets weet van hem.

Hij heette Sebastiaan, hij was een New Forrest ruintje. Toen ik hem verkocht in 1987 was hij 10 jaar oud. Het was een schimmel. zeer braaf van karakter en in de bak een beetje sloom, hij kon super springen maar absoluut niet dressuren. Ik heb hem toen verkocht aan een meid voor heel weinig met de afspraak dat ik hem terug kon kopen als zij hem weer zou verkopen. Nou je raad het al na een half jaar was de pony verkocht. Ik weet dat hij toen naar een handelaar in Putten is gegaan. Verder dan dat ben ik niet gekomen behalve dat de betreffende handelaar mij vertelde dat hij naar Italie was getransporteerd. Eigenlijk geloof ik dat niet helemaal, want een gezonde 10 jaar oude zeer brave pony kan naar een manege gaan maar die gaat niet naar italie. ik denk zelf dat hij dat gezegd heeft om van mij af te komen. In mijn profiel staan wat foto's van hem. Mocht iemand iets weten over de rest van zijn levensloop dan zou ik dat graag willen horen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 13:13

Sebastiaan is inmiddels iets van 26 jaar oud. Het kan zijn dat hij nog leeft maar de kans is ook groot dat hij al dood is. Misschien kun je beter ook vertellen wat de papieren erbij zijn. Goed mogelijk dat de pony nog leeft maar allang de naam Sebastiaan niet meer draagt.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 18:12

zaten geen papieren bij,

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 19:02

Kan toeval zijn maar de naam Sebastiaan hoor ik niet zoveel bij pony's en daarnaast zit putten hier redelijk dichtbij...

Ik kende een schimmel sebastiaan die eerst van een meisje was die bij manege riant reed.
daarna werd hij verkocht aan Wim Vos (de springruiter ja) dit was allemaal zo 1987 /1993.
De pony was vrij rose bij de neus en ogen leek wat appalosa achtig maar was het niet

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-03 20:09

Hij was een super springer, hij had ook niet teveel kleur op neus en ogen....het zou hem kunnen zijn. In mijn profiel staan wat foto's. Zou jij hem daarvan kunnen herkennen?????

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 10:05

dit is Sebastiaan


Wie herkent hem??????????

Afbeelding