ben ik te groot voor mijn pony?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 21:39

Ook ik vind je absoluut niet te groot voor de pony.
Ziet er keurig uit en past precies, houden zo Knipoog
Je hebt trouwens wel een veelzijdige (en mooie) pony hoor, zo aan de foto's te zien is ie van alle markten thuis !

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 22:15

Te groot?? echt niet hoor! Jullie zijn zelfs een heel mooie combinatie!

serenta

Berichten: 2275
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 00:26

je bent absolut niet te groot voor je pony. Het is vaak het idee, je kan nog lang op een pony blijven rijden als je dat wilt. Wat ik altijd zeg: zolang een pony blijft bokken, er vandoor gaan en dat soort dingen is er nix aan de hand. en by the way de meeste ponys laten heus wel merken dat je te zwaar voor ze bent.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 01:56

serenta schreef:
je bent absolut niet te groot voor je pony. Het is vaak het idee, je kan nog lang op een pony blijven rijden als je dat wilt. Wat ik altijd zeg: zolang een pony blijft bokken, er vandoor gaan en dat soort dingen is er nix aan de hand. en by the way de meeste ponys laten heus wel merken dat je te zwaar voor ze bent.


Nou zolang ze blijven bokken en er vandoor gaan lijkt mij er wel iets aan de hand maar dat terzijde Haha!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik met mijn 1.75m. die voornamelijk uit been bestaat er nogal tegenop zie om op mijn pony van ong. 1.42m. te stappen maar door dit topic krijg ik goede hoop Lachen

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-03 22:36

dankjulliewel voor jullie reacties

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 00:52

Percy schreef:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik met mijn 1.75m. die voornamelijk uit been bestaat er nogal tegenop zie om op mijn pony van ong. 1.42m. te stappen maar door dit topic krijg ik goede hoop Lachen


Ik ken het gevoel........ik heb Cheyenne gekocht in de hoop dat ze nog wel iets zou groeien....maar het schiet niet op! Ik ben dus benieuwd of ik wel goed op haar pas (ik hoop het zoooooo ). Zij is rond de 1.47 nu en ik ben 1.73. Gelukkig ben ik niet zwaar, maar ik heb wel lange benen! Maar goed, ook al staat het misschien rraar, ik doe haar er noooit om weg!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 01:13

Ik kocht ruim twee jaar geleden ook een jong paardje met de bedoeling om er als ik 18 was mee te gaan starten. Het jonge paardje besloot alleen niet echt te groeien...Bloos En dus zit ik met mijn 1.76 af en toe op een merrie van net 1.57 *LOL* Mijn zusje rijdt haar ook en ik heb er nu een ander paard naast van 1.68 en ik moet zeggen dat dat beter staat hoor Knipoog

Maar ik vind jou absoluut niet te groot Haha!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 20:08

okee okee jullie hebben mij overtuigd Haha! danku Haha!