Vakantie adres?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Vakantie adres?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 11:31

Tsja, mischien is dit niet de juiste plaats om dit neer te zetten, maarja.

Ik ga in mei waarschijnlijk enige tijd op vakantie en wil dan mijn paardje graag op het land zetten zodat hij gelijk ook nog even van zijn jeugd kan genieten. Op zich is land niet zo een probleem want hij kan altijd bij familie van me staan, maar ik vind het een vervelend gevoel als ik zelf op vakantie ben en er mischien verminderd toezicht is :-/ Dit kost niets, behalve dat ik mijn eigen stalgeld door moet betalen.

Er is hier in de buurt (Mijdrecht) ook een stal die hem iedere dag buitenzet, binnenhaalt en dan voert en zijn stal bijhoudt ed. Dat vind ik op zich een prettig idee omdat er op die manier gelijk goed toezicht is en als er iets gebeurd er gelijk een dierenarts gebeld wordt (mijn paard is nogal accident prone). Deze stal is echter erg duur (230 euro en ik moet mijn eigen stalgeld ook doorbetalen)

Ik ben er dus nog niet helemaal over uit wat ik wil doen.

Ik vind 230 euro eigenlijk veel te veel, maar het gevoel wat ik over deze stal heb is wel weer goed. Het probleem met het landje van mijn familie is dat ik eigenlijk vind dat ik hem niet zomaar bij hun kan "dumpen" terwijl ikzelf op vakantie ga...

Dussss.. heeft iemand anders nog ideeen? Het gaat dus absoluut niet om faciliteiten oid, want rijden hoef ik in die maand niet zo nodig, maar alleen om goed toezicht, land en eventueel stalling 's nachts. Bovendien ben ik een beetje truttig en heb ik liever niet dat hij met teveel (vreemde) paarden samenstaat; hij is zelf nl nogal heftig (jong en overenthusiast!) soms en krijgt dus wel eens een tik om zijn oren.

Iemand nog ideeen?