Kwalitatief goede rijbroek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:30

Ik heb vooral eurostar broeken (diane, thermostof), maar bij mij gaan ze altijd pluizen aan de voor/zijkant van mijn boven benen, net boven mijn knieen. Buiten dat zitten ze erg mooi, en ik heb ze ook al erg lang en verder slijten ze echt weinig. Heb net eencavallo gekocht, maar die heb ik nog maar 2 keer aan gehad en 1x gewassen Knipoog geen idee van kwaliteit dus *LOL*


Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:58

joyce B schreef:
bij mij gaan ze altijd pluizen aan de voor/zijkant van mijn boven benen, net boven mijn knieen.


Toevallig precies waar je zweep tegen je been aan komt?
En heb je een zweep met zo'n nylon 'gevlochten' buitenkant?
Mijn broeken gingen ook altijd een beetje pillen op de plek die jij omschrijft, dat kwam duidelijk van m'n zweep.
Heb nu een gladde zweep van Döbert en het is opgelost.

Nulla tenaci invia est via

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:01

Mijn horka broeken heb ik nu al 3 en 2 jaar en is nog helemaal goed. Mijn andere horka broek ben ik uitgescheurd. Ik heb nu 2 cavello broeken nieuw, hopelijk zijn die een beetje goed.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 23:50

IK kan wle aan nieuwe bentex broeken komen.
Vriendin van me heeft een hele partij opgekocht dus als iemand interesse heeft.
Ze zijn er met en zonder leer en met en zonder bandplooi.

Ik heb zelf meestal eurostar, zijn fijn en niet zo duur en goede kwaliteit vind ik.
Voor concours heb ik een hele dure cavallo, zeker een superbroek maar was ook onwijs duur, vind ik eigenlijk zonde voor de trainingen.

Maarre leontien, begrijp ik hieruit dat je toch besloten hebt om fitz nog niet te verkopen??

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 00:54

Ik heb eigen merk rijbroeken van de ruiterzaak hier in de buurt, bevallen prima, nergens last van... Willen alleen wel eens in het kruis uitscheuren...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 06:53

Ik zweer bij Pikeur. ze zijn best prijzig maar ze gaan heeeel lang mee (incl ritsen bij mij). Ik heb er 1 van bijna 20 jaar oud en hij is wel een beetje versleten maar nog steeds heel. Ik heb daar periode's in 'gewoond'. Sinds een jaar heb ik een witte broek van anky maar die gebruik ik natuurlijk alleen voor wedstrijden. Hij zit op zich wel erg lekker en staat ook mooi (kleed af Haha! ). 2 maanden geleden heb ik 2 goedkope meegroeibroeken gekocht en die zitten ook lekker. Ik zal het merk nog wel even opzoeken. Ik weet natuurlijk niet hoe lang die goed blijven.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Nanda
Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 08:42

Ik heb net een nieuwe pikeurbroek gekocht voor € 76,65. dit is een princesse zonder suede kniestukken of kontstuk. (deze heb ik laten bestellen bij de fabriek) Je hebt ze ook met suede knie en/of kontstuk, maar dat scheelt weer in de prijs. Een soortgelijke broek had ik al 3 jaar en daar mankeert niets aan.

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 08:42

ik vind pikeur kwalitatief de beste rijbroeken hebben, (ook de rits)
en Euro Star bevalt me ook goed( met en zonder lederen zitvlak)

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 08:46

Voor mij is Eurostar (Husar en Finale) een fijne rijbroek, die ook lang meegaat. Ik heb er verschillende gehad met zo'n imitatieleren zitvlak, die gaan jaaaaren mee (eentje is er in ziekenhuis gesneuveld toen ze hem van mijn been afknipten...) Ik heb er nu twee zonder leren zitvlak.
Ik heb ook twee Horka's, maar daarover ben ik minder tevreden, de stof slijt eerder en de grijze is niet kleurvast; Kaat heeft ook zo'n grijze en die is ook helemaal verkleurd!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 11:34

Ik heb vaak broeken van Horka, gebeurt nooit iets mee zijn supersterk.
Ik heb die strakke modellen dus geen bandplooi ofzo.
Maarre Obsession, wat zijn dat voor broeken en wat moeten ze kosten?

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jennifer_S, Pierus, XXleonieXX en 75 bezoekers