Gezocht Lady Grey!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Gezocht Lady Grey!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-03 17:08

Dit is eigenlijk een NOODOPROEP.....ik ben al een aantal jaren op zoek naar mijn oude e-pony, Lady Grey ze is een Blauwschimmeltje van 1.52 en geboren op 23 april 1988 te Peize (Drenthe).
Ik heb haar noodgedwongen moeten verkopen en ik wil zo graag weten of het goed met haar gaat....
Haar vader heet Mackael Grey. Ze is half appaloosa en half new forest. Ik heb haar tot m-dressuur gereden. Ze mocht niet meer springen van de veearts (ik weet niet of dit bij de verkoop is gemeld, ik was er nl niet bij) vanwege een ongeluk, ze heeft een bijna onzichtbaar litteken op haar linkerachter been.
Ik zag op internet dat er een Lady Grey met Nathalie van de Ende genoemd staat bij de Haagse rij-en jachtvereniging, ik kan alleen de site niet openen.
Ik heb haar ongeveer eind november 1998 verkocht (vanuit Groningen), ze zeiden toen tegen mij dat ze naar het plaatsje Zeeland ging, in Brabant. De verkopers hebben er alles aan proberen te doen om te achterhalen waar ze nu is, maar dat is ze niet gelukt....ik hoop dat iemand die dit leest iets herkent. Je zou niet alleen mij er erg blij mee maken maar ook mijn vader en beste vriendin....die hielden ook heel veel van haar!

in elk geval heel erg bedankt!
suus
Ps: dit bericht is een aangepaste van de vorige, niet alle gegevens waren toen helemaal juist.


Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 12:51

Nog geen andwoorden he Suus,
jammer!!!!!
Nou je vindt haar wel, en succes met je nnieuwe verzorgschimmel HIHI

Portugal "Here I come"..............

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:33


http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Eve_16, GoogleAdsense en 74 bezoekers