De wei op, Stal aanhouden? jullie mening..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-03 16:15

idd, veerle doet nog niks, ze word in april 2 jaar, dekens ed. zijn dus niet nodig Lachen

Denk dat ik de stal opzeg, mocht er echt een noodgeval zijn kunnen we wel ergens terecht.


Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 17:45

precies, kost alleen maar geld, en daar heeft veerle ook liever van dat je snoepjes voor haar koopt Haha!. Ze smelt echt niet zo gauw.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 14:48

onze haflinger staat ook 24 uur per dag buiten. Met extra lang droogstappen na het rijden hebben wij hem de winter ook gewoon gezond doorgekregen.

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:41

Ik weet niet wat ik zou doen, ben blij dat ik altijd beschikking heb over wei en stal.
Ze gaat elke dag naar buiten (dus ook in de winter) en elke nacht op stal (dus ook in de zomer).

Als het heel heet is overdag (zeg maar tussen 10/11 en 14/15 uur), zet ik haar op stal en wanneer het wat koeler is, gaat ze weer naar buiten.
Want bij ons op stal is het dan koeler dan buiten.

Als dat bij jullie ook zo is, is het een overweging waard om er over na te denken, als dat niet zo is, zal je er waarschijnlijk weinig tot geen gebruik van maken, zeker als er dan geen water beschikbaar is, en betaal je dus voor niks.
Als je het niet voor de zekerheid hoeft te doen, zou ik de stal niet aanhouden en haar alleen op de wei zetten.
Bij noodgevallen is er vast wel wat anders te vinden.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, mirriejj en 36 bezoekers