papier aan vragen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

papier aan vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 10:39

ik heb een welshpony die geen papier heeft kennisen van mij zeggen dat ik papier moet aan vragen kan dat

de ouders zijn niet bekent en als het kn waar moet ik het dan doen'



groetjes noortje


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-03 11:05

Misschien kun je haar op laten nemen in het hulpstamboek, maar ik weet niet heo dat bij het Welschponystamboek werkt Verward
Je kunt het beste even bellen met het stamboek Lachen Die kunnen je alles vertellen. Misschien kan Marije(weet niet of het goed geschreven is?) hier op bokt je wel helpen, die fokt ook welshjes dacht ik.

Bij het NRPS kun je een pony met onbekende afstamming op laten nemen in het hulpstamboek. Ze moeten dan voorgebracht worden op de keuring en als ze aan het 'plaatje' van het stamboek voldoen worden ze opgenomen.
Misschien kan een papier aanvragen ook wel, maar dat zou dan mbv een DNA-test moeten ofzo Verward Lijkt me een erg kostbare zaak, zeker als je geen idee hebt met welke hengsten ze moeten vergelijken...

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marjelle1992, meniekske, Toushie en 39 bezoekers