3 in 1 beenbeschermer van Eskadron

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Deetje
Berichten: 246
Geregistreerd: 10-04-02

3 in 1 beenbeschermer van Eskadron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 12:36

Hoi, wie van jullie heeft er ervaring met de 3 in 1 beenbeschermer van Eskadron.

Ik heb in het verleden de professional Choice (wordt volgens mij veel in het western wereldje gebruikt) gebruikt en was daar wel te vreden over maar vind ze nogal stug en dik en het klitteband was na een jaar 'op'.Daarbij hielden ze erg veel warmte vast en dat wilik nu juist niet !!!

Nu denk ik erover om de beschermers van Eskadron te kopen zowel voor de voorbenen als de acterbenen.

Wie gebruikt deze beschermers ook?
Wat is jullie ervaring?
Hoe zit het met de warmte, kan deze goed weg door het neopreen?????

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:24

Ik heb ze voor de voorbenen, ik vind ze niet zo goed aansluiten om het been. Het klitteband is wel prima, en de warmteregulering ook.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:31

Ik heb ze rondom in wit,
maar puur alleen voor losrijden tijdens concoursen, dus heb ze nooit echt heel lang om.

Persoonlijk zou ik voor action gaan als ik ze echt dagelijks zou willen gebruiken.

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:40

Als je zoals Sjuimpje zegt voor die Action beschermers gaat en je wilt er niet zoveel aan uitgeven, kijk dan eens op www.star-tack.nl, daar heb je precies dezelfde beschermers, (netals die Action), maar dan geen merk voor maar €30 per 2.

Kijk maar wat je doet xxx Zilly

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:41

ow bij 'diversen' en dan naar 'pagina 2'

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 13:45

Ik weet niet hoe lang het geleden is dat jij die Prof Choice beschermers gekocht hebt?
Ik heb ze nog van de eerste lichting, en dis zijn idd erg stug als je ze omdoet (zodra ze wsrmer worden niet meer hoor) Het klitteband heb ik totaal geen problemen mee, terwijl ik ze als bijna 10 jaar gebruik. Lang niet dagelijks, alleen als de bak zwaar is iod, maar dan is de belating op de beschermers ook juist het grootst.
De nieuwe versie zijn vanaf het begin soepel (maar ja mijn oude willen maar niet stuk gaan )

Ik heb zelf slechte ervaringen met het klittenband van de actions, tenminste bij mensen die ze hebben, ik heb ze zelf niet.
En ik ben zeker niet antie-action, want een andere backpad komt er niet op zijn rug. Lachen

Geen ervaringen met Eskadron.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 15:29

Bij Imker gebruik ik om zijn voorbenen de PC's en achter die van Eskadron. Nu ik ze allebei heb, kan ik ze goed vergelijken. Ik vind de PC's duur en als het koud is gaan ze maar moeilijk om. Ook komt er meer vuil achter de PC's. De Eskadrons heb ik nu ca. 3 maanden en dit gaat prima: ze blijven goed schoon, soepel en het klitteband doet het ook goed. Qua warmteregulering ga ik ook voor de Eskadrons, die reguleren, vind ik, stukken beter.
Als mijn PC's van de voorbenen op zijn, ga ik over op Eskadronnies.