Manege Tinte goed?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Manege Tinte goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-03 12:24

Het was eigenlijk de bedoeling dat ik mijn ruiterbewijs bij de flutvereniging 'De Rhoonse Ruiters' zou halen , maar dat kan helaas voor mij niet meer doorgaan. Huilen Zie bij onderwerp 'Hoeveel lessen voor het ruiterbewijs' voor uitleg.
Nu heb ik op het examenrooster van de srr gezien dat de dichtsbijzijnde manege die binnenkort ook een examen heeft de manege Tinte is.
Nu zou ik daar graag ook nog een paar theorielesjes willen volgen, maar weet iemand hoe ze daar lesgeven?
Rijdt iedereen achter elkaar aan, of mag je zelf weten waar je in de bak rijdt?
Moet je je rijpaard zelf poetsen en opzadelen, of doet dat iemand al voor je?
Geven ze ook privéles?
Ik had namelijk op internet gezocht op ze een website hebben, maar ik heb niks kunnen vinden. Frusty
Zou iemand die daar zelf rijdt of onlangs daar gereden heeft mijn vragen kunnen beantwoorden en misschien wat extra wetenswaardigheden die appart zijn kunnen vertellen?

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-03 13:01

En wat zijn de kosten van een rijles?

pmarena

Berichten: 48110
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 17:38

PB even Marije_Jiplover , die behoort daar praktisch tot het meubilair Haha!

Ik weet niet hoe het er nu precies aan toe gaat , voorheen (en ik neem aan dat dat weinig veranderd is) , was het de bedoeling dat je zelf poetste , zadelde , en ook een beetje voor jezelf reed , een voltetje hier en daar....dus les maar niet puur bevelen opvolgen zeg maar.
Waren altijd verschillende paarden , vrij hete nog niet zo betrouwbare types , maar ook rustige beginnersdieren , dus voor elk wat wils zeg maar.
Ook privéles is wel te regelen neem ik aan , en als je niet zelf kunt zadelen dan is er vast wel iemand die je wil helpen Tong uitsteken

Ik neem aan dat er gewoon een ruiterbewijs-cursus wordt gegeven met wat theorielessen 's avonds , een paar proefexamens enzo , en wat praktijklessen waar een sprongetje en andere exameneisen in verwerkt worden.
Kun je gerust eens voor bellen hoor naar Tinte Knipoog

Veel succes alvast met je ruiterbewijs !!