kort nekje???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 15:35

Kijken jullie nou eens kritisch naar Udinde. Ze heeft een kort nekje, ja dat is waar. Maar vinden jullie haar halsje nou TE kort???
En niet iets liefs zeggen, ik wil graag zo horen als dat het is.
Liefst natuurlijk iets positiefs.... *LOL*
Iemand vertelde mij namelijk dat Udinde toch een leuk veulen was, maar haar nekje, ja die was toch te kort. Verward En trok er een gezicht bij alsof ze heel lelijk was. Verdrietig
Ik zal vanavond eens nieuwe foto's maken en zorgen dat ze zo snel mogelijk ontwikkeld worden. Ze is erg gegroeid, maar op zich zijn de verhoudingen niet echt veranderd.

[img]../upload/49/staartje_omhoog.jpg[/img]
[img]../upload/49/mvc-734f.jpg[/img]

[Edit Karin] titel aangepast [/edit]

_________________
Ver- ve- verliefhiefd tot over mijn oren, niet te geloven, ik stotter ervan!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-03 05:54 ]</font>


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 15:41

kwee nie.volgens mij heeft ze een normale-maat-veulen-hals.

soms is het beter om te zwijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 16:09

Ik heb eventjes gezocht naar wat andere foto's van veulentjes zodat je een beetje kunt vergelijken. Ik denk dat de lengte wel normaal is alleen is jouw veulen wat zwaarder gebouwd dan een doorsnee warmbloed veulen, maar dat is de moeder van je veulen ook en Bazuin is ook meer een ouderwets type. Ik denk dat je veulen er heel normaal uit ziet hoor.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jippie op 2001-06-23 16:19 ]</font>

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 16:46

Kun je daar dan al zoveel van zeggen bij een veulen?
Alles kan toch nog veranderen?

Ik vind het altijd zo moeilijk te zien bij een veulen, je kunt toch onmogelijk inschatten hoe de verhoudingen etc. er over drie of zelfs zes jaar uitzien?

- 'k heb niet zoveel fokkerijverstand - Bloos -

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 17:02

Ik vind de hals niet "raar" of opvallend kort hoor, en bovendien kun je bij een veulen nog niet goed zien hoe het uit zal groeien.
Het veulen is vrij grof, dus misschien dat die persoon zich wat verkeken heeft, door de dikte van de hals.

Ik vind het een lieffie, da's veel belangrijker dan hoe lang de hals is (behalve bij een beroepsgiraf *LOL* )

Sonja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 17:49

Ik vind Udinde er gewoon uitzien hoor, niks geen rare korte nek.Dat ziet er bij een veulen toch heel anders uit dan bij een volwassen paard. trek je maar niks aan van die rare opmerking.

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 18:08

In vergelijking met de rest klopt het allemaal gewoon hoor! de afstand tussen de benen is ook iets korter maar de benen zijn ook korter, maar dat scheelt per veulen. o nuttig wat ik nu zeg, het is misschien gewoon een klein veulen! Laat andere mensen maar kletsen, als jij haar maar lief en leuk en moooi vind is alles ok.

Toch is dresuren leuker!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 18:08

heyy alle veulens hebben meestal wel een kortig nekje,ze moeten toch ook groeien?niks van aantrekken ,ze zeiden het misschien gewoon om je op stang te jagen!!! Verward gewoon niet luisteren en genieten van je veulen,je kan het toch nu nog niet zien hoor!! Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-01 19:32

Bedankt iedereen weer voor de opbeurende woorden. Wat zou ik toch zonder bokt moeten, *LOL*

En ach, eigelijk als ik heel eerlijk ben...
Al had ze een ramsneus en voor o-benen en achter x-benen en was het lelijkste veulen van de wereld, dan nog was ze de aller-aller-allerliefste. Nou ja, ex eqo met haar mamsje!

Maar toch vind ik het wel vervelend als iemand commentaar heeft Boos!
Kan ik geloof ik niet zo goed tegen....

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 19:42

Ze heeft toch geen abnormale hals. Ze is mooi in verhouding. Met een langere nek zou ze op een giraf lijken en dat is toch niet de bedoeling! Verward
Ik denk dat die persoon commentaar gaf, gewoon omdat hij jaloers is op jouw mooie veulen.

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 20:15

Ze is idd iets kortachtig in de hals aar of dat door de foto komt?
op de 2de foto zie je het namelijk helemaal niet meer maar ik zie er niet iets abnormaals aan.
*grijnz* Alderick kreeg als veulen een 2de premie en liep achteraan omdat ie zo ielig was etc. t is nu wel een goedgekeurde hengst....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 20:45

ze heeeft een dikke hals en dan lijt ie korter maar het is wel moeilijk te beoordelen vind ik, van een foto af

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 22:16

Ze zeggen toch altijd dat je een paard moet beoordelen als ze 3 uur oud, 3 maanden oud en 3 jaar oud zijn en ertussen door niet naar kijken. Ooit wel eens een mooie jaarling gezien, meestal zijn die niet om aan te zien. Groeien doen ze nu eenmaal in stuipen en niet mooi geleidelijk.
Ik vind de hals niet verkeerd hoor.
Zeker mooier als de kruisjes van Jippie *LOL* *LOL*

Navragen is beter dan afvragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 14:18

Toen Puk een maand oud was had ze ook nog een beetje een kort nekje. Nu heeft ze juist een prachtige hals, heel mooie houding en aanzet. Dus het kan nog veel veranderen.
En in training kan ook nog veel veranderen, in het duits zeggen ze: Hals und Trab kan man machen.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 14:25

Ik zie nu wel ineens foto's bij Jippie, in plaats van alleen kruisjes Verward

Navragen is beter dan afvragen.

kenzolover

Berichten: 228
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: POORTUGAAL!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 15:20

ik vind m een zeker mooi veulen

nekje lijkt iets aan de korte kant maar als ik andere veulenfoto's bekijk zie ik het verschil niet zow errug groot hoor

Love you all!

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 15:24

ik vind haar LIEF!!! en dat nekkie is toch niet erg ik bedoel er kan nog veel gebeuren en niet alles kan tegelijk groeien! ze is lief hoor

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 21:58

ze heeft een best korte nek ja, maar ik vind het niet lelijk, eigenlijk best geinig.
echt schattig veulentje man! Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 22:21

ik vind haar nek niet kort, dat groeit wel bij, maar tot wel een beetje vergeleken bij haar hoofd maar niks mis mee hoef je geen zorgen over te maken,hoor!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

homer
Berichten: 181
Geregistreerd: 13-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 17:26

Wat een leuk veulentje zeg !
Echt een dotje om te zien !
Ook nog zo lekker fluffy Party!!
Eigenlijk vind ik haar hals helemaal niet kort, ze is gewoon "compact" gebouwd (zie je ook aan d'r beentjes).
Helemaal in verhouding dus, en daar gaat het om !

friezengirl

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: JOURE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 10:37

ik vind de nek voor mijn gevoel helemaal normaal. Het veulen is/lijkt inderdaad wat zwaarder gebouwd, maar toch is het een schatje *LOL*
Ik zal vanavond ook ff foto's van Mathilda maken, maar zij is geen ster geworen omdat haar nek te kort en een beetje te dik was, ze is dan ook een ouderwets type paard.

<font color=hotpink><i>Anna</i> je hebt me verlaten, ik droomde, ik mis je en nu denk ik alleen nog: WAAROM!!!!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 10:39

Het is gewoon een zwaarder,compact veulen. Niks raars aan hoor, de verhoudingen kloppen.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 12:40

Soms zie je wel eens foto's van die hypersjieke veulens met vreselijk lange nekken etc. Jouw veulen is een heel ander type en ze is precies goed zoals ze is.
Laat je niet gek maken door iemand die die prachtig mooie veulens in zijn hoofd heeft.

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 15:34

Tja niet alle paarden zien er hetzelfde uit maar dat betekend niet dat ze er zo raar uit ziet of dat haar hals te kort is hoor! Volgens mij is het gewoon normaal. Enne wat een schatje!
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Play Like A Man, Win Like A Woman!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 21:08

hoi,
dat nekje kan nooit meer bij groeien, ik bedoel, de rest groeit dan oook mee, als ie groot is heb je dezelfde verhouding, ik zal je niet druk maken om die nek het is toch niet lelijk ofzo?(vind ik dan) Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flinty, Flowerhorse7, MiekeFS en 88 bezoekers