Mogelijk 1/2 broerjes en zusjes van mijn paard gez

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Mogelijk 1/2 broerjes en zusjes van mijn paard gez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 22:07

Ik zoek mogelijk half broertje en zusjes van mijn paardje.

Ik zal even wat vertelen over haar en haar moeder.

Ik heb haar moeder in 2000 gekocht bij bm stables wat toen nog in moerstraten zat.Ze was een kleine tinker met veel wit.
Nou werd mij daar verteld dat ze 10 merrie's(tinkers) had laten dekken door de zelfde hengst waarvan er 8 drachtig waren.Toen ik daar kwam kijken stonden er nog maar 2 Amber d'r moeder zeppelin en een andere die niet drachtig was.Amber d'r moeder was hoog drachtig(gekocht in april en in mei bevallen).Er kwam een mooi groot veulen uit die maar een paar kenmerken van een tinker hadden.Ik ga er persoonlijk van uit dat die tinkers gedek moeten zijn door een klein paard of een gewoon paard aangezien zeppelin niet echt groot was maar amber nu met 2 jaar en 9 maanden tegen de 1.50m zit.
Amber heeft nu op het moment het uiterlijk van een stevige pony met veel potentie en veel capiciteiten.Ze heeft aardig wat manen maar geen sokken.
Het lijkt mij dus dat er in april/mei 2000 veulens geboren zijn uit tinkermerrie's van de bm stables.Wie kent er zo'n veulen of wie heeft er 1?Ik zou graag met die mensen in contact komen en misschien eens komen kijken.
Wie informatie heeft pb/mail mij dan of zet het hier neer. Sorry voor het lange verhaal maar zou het erg leuk vinden als ik een verwant paardje van mijn ambertje kan vinden.

Groetjes van Ilona