Last van z'n tanden????

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LizZz

Last van z'n tanden????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 18:21

Ik was vanmiddag bij m'n paardje en merkte op dat hij wel erg overdreven rustig en kalm was, hij bleef de hele tijd bij me staan, en er liep constant slijm en gras uit z'n mond. Hier schrok ik best wel van dus heb ik m'n buurvrouw er bijgehaald (ook paardenkenner) ze zei al dat het waarschijnlijk te maken had met z'n gebit dus we hebben direct de paardentandarts gebeld. Maar ja die nam weer niet op, we hebben wat ingesproken dus dat moeten we weer afwachten! Nou zou ik morgen naar het strand gaan met hem, maar wat denken jullie kan ik dat gewoon proberen of moet ik het rijden proberen te mijden? Graag advies! Ik maak me dr best wel zorgen over

Suzan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 20:49

Hallo Lizz.

Staat jouw paard altijd buiten, of een paar uur?

LizZz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-03 09:27

Jepz hij staat vaak vanaf 9.00 uur tot ongeveer 17.00 buiten...maar dit is pas sinds vorige week omdat hij eerst bij iemand anders gestalt stond..

Verboden vruchten zijn het lekkerst

Suzan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 13:48

Na de vorst van vorige week kunnen de paarden nu weer behoorlijk veel gras eten.Ik denk Lizz, dat dat het probleem is. Jouw paardje zou weleens teveel wat het goede kunnen krijgen.Als jouw paard nu dun mest, weet je het al wel zeker. Even uitkijken, vooral in het voorjaar met het volop naar buiten doen. Wij doen in deze tijd de paarden in een korte wei en voeren overjarig hooi bij. Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie