6 weken teruggave-recht? Hoe werkt t nou?

Moderators: Amaryllis, Just_Sannee, C_arola, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Concorde

6 weken teruggave-recht? Hoe werkt t nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-03 13:40

Hoe zit dat toch, dat je als je iets bij een paard ontdekt wat verzwegen is door de eigenaar, het paard binnen 6 weken terug kan doen. Ik weet echt niet meer hoe dat nou in elkaar zat Verward Clown

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 13:54

ik dacht dat ze zelfs bezig waren met iets van 2 jaar ofzo dat je terug kon komen, maar het precieze weet ik er ook niet van (zou dat ook voor te klein gebleven veulens gelden Haha! )

Eindstand Tal: dr M1+1, spr B+2, sgw B+2. En nu gaan we lekker buitenritjes doen...
Flo gaat vast haar best doen om dit te evenaren! Oh wacht dit zijn natuurlijk ook al prestaties: 4e bij de Boktveulenverkiezing 2010 en Penny's Next top Model
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. -Eleanor Roosevelt.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 14:02

Talida schreef:
ik dacht dat ze zelfs bezig waren met iets van 2 jaar ofzo dat je terug kon komen, maar het precieze weet ik er ook niet van (zou dat ook voor te klein gebleven veulens gelden Haha! )

Dat dacht ik nou ook.... Er heeft een paar maanden terug een heel stuk van in de Bit gestaan. Misschien zie je daar iets?

Achilles Spr. B+20 Dr. L1+21 L2+17 M1+2!!
Olivius Dr. L2+15 M1+13, M2+15, Z1+10, Z2+2, promotie naar P-paard!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie