Vraag over hoefschoenen

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Supertje

Vraag over hoefschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 13:17

Ik wil voor Jordy toch maar hoefschoenen gaan kopen, maar ik heb er nog een paar vraagjes over.

Mijn stalhouder is echt anti-hoefschoen, volgens hem is het namelijk slecht voor de gewrichten, omdat een paard als hij loopt telkens als hij zijn hoef neerzet een stukje draait, en met hoefschoenen zou dit volgens hem niet kunnen, door de stroeve onderkant, kan iemand me hier meer over vertellen?
Ook wil ik weten waar ik ze kan krijgen, en hoe lang het ongeveer duurt voor je ze in huis hebt.

Give a man a fish and he eats for a day. Teach him how to fish and you get rid of him all weekend.

Moonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 16:24

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 16:54

Voor zover ik begrepen heb, heb je de schoenen ongeveer 2 weken na het maatnemen is huis.
Stuur ze anders een e-mail met je andere vraag, ze antwoorden supersnel!

Ik ga er binnenkort ook heen. Schoenen iig al aan laten meten en dan in eerste instantie voor Mander laten maken. Bevalt dat, dan krijgt Isabeau ze ook!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 19:39

Ik vind die OldMacs er toch mooier uitzien, en ik denk dat die beter blijven zitten doordat ze 3 verschillende sluitingen hebben, alleen jammer dat die niet op maat gemaakt worden...

Give a man a fish and he eats for a day. Teach him how to fish and you get rid of him all weekend.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie