welke zadelmaker???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

welke zadelmaker???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 23:20

Ik heb dus pas mijn zadel aan de voorkant laten verbreden bij de ruitersportzaak. dit omdat hij nogal naar achteren lag. de keren ervoor is er uit de voorkussens al wat uit gehaald om hem lager te laten liggen en de achterkussens zijn al een keer (of 2) opgevuld. nu begon het zadel ook naar achteren te schuiven en veroorzaakte hier schuurplekken. dit moest ik oplossen door een borsttuig. nu vond ik m'n zadel nog steeds te veel naar achteren gekantelt liggen, maar volgens de zadelmaker van de ruitersportzaak moet ik me niet druk maken en komt het door de moeilijke rug van m'n paard en is hier dus niets aan te doen.
(Zie het topic holle/doorgezakte rug)

nu heb ik de laatste paar weken last van m'n rug als ik ga rijden. ik heb al moeite met goed rechtop te zitten, nu lukt het me echt niet. doet me gewoon zeer en ik heb het gevoel dat ik achterover in een stoelzit hang. ook bokt m'n paard steeds als ik aan wil springen in galop/
nu had ik het er vandaag met m'n instructrice over, en die heeft een gelpad gepakt en die dubbel gevouwen aan de achterkant onder m'n zadel gelegd. (wel zo dat hij geen last heeft van de randen). m'n zadel lag nu aan de achterkant op de juiste hoogte. zo'n 5 cm. omhoog gekomen. ik moest van haar even zo rijden en ook een stuk galoperen. ik zat rechtop, kon stil blijven zitten en hij bokte niet met galoperen!. hij ging zelfs in de bak aan een lange teugel draven met z'n hoofd en hals ontspannen naar de grond. dit doet hij zelden en al helemaal niet binnen 10 min. dus hij heeft gewoon last van het zadel. maar nu moet ik dus een andere zadelmaker vinden die ook langskomt en natuurlijk goed is.
maar welke is de beste ???
Wie heeft er ervaring met Divoza en/of Koch zadelmakerij uit Utrecht???
zijn er nog andere goede zadelmakers in de buurt van Utrecht?[/url][/list]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, mirriejj en 36 bezoekers