verhaal over verzorgpony's van 2 jaar geleden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ferda

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-08-02

verhaal over verzorgpony's van 2 jaar geleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-03 15:03

ong 2 jaar geleden zochten mijn vriendin en ik een verzorgpony. Die hadden we uiteidelijk ook gevonden.Vier zelfs. Daar waren wij heel blij om en het was heel erg leuk.Die man, de eigenaar dus, had duidelijk gezegt dat wij alleen mochten en niet vriendinnetjes ofzo. Bij ons in de klas zat een meisje en die kwam erachter dat wij doe pony's verzorgden en wat die eigenaar tegen ons had gezegt. Kwam ze daar later aan en zei ze tegen de eigenaar dat wij hadden gezegt dat ze daar wel mocht verzorgen(dat was helemaal niet zo)dus toen verzorgde zij die pony's ook.De pony's waren shetlanders. 2 van een jaar of 6/7 die hadden beide een veulen die toen ong. een half jaar was.

Zij reed altijd op 1 van de 2 pony's. Ik noem de pony's wel gewoon bij naam anders is het zo onhandig. Die pony waar zei altijd op reed hete Annika en die ander Niep. de 2 veulen Niels en Gofie.Dat klasgenootje reed dus altijd op Annika wat ik net zei want héééél soms gaf niep een bokje beweerde de eigenaar(wat helemaalniet zo was)Het vriendinnetje van m'n klasgenootje reed dan op Niep, want zij nam altijd haar vriendinnetje mee. Heel af en toe mochten wij eens wat ,met Niep doen terwijl het eigenlijk ónze verzorgpony was.

Op een dag kwam ik thuis, en reed zei in een bak bij mijn huis in de buurt. Ik ging dus even kijken en dat klasgenootje zei dat de eigenaar zei dat ik die pony's niet meer mocht verzorgen. Daar heb ik heel lang van gehuild Huilen .Dus ik kom daar niet meer, en na een paar dagen belt die man op ,,Waarom kom je nooit meer'''! ik legde het uit en ik vond het super gemeen van dat meisje. In die tijd dat zij op Annika reed was Annika erg moeilijk geworden. Té moeilijk voor dat meisje dus die kwam daar niet meer. De eigenaar vond dat niet erg omdat zij zo dom tegen mij ded en al helemaal omdat Annika zo wild was geworden. Dat kwam omdat dat meisje met sporen en zweep reed terwijl dat helemaal niet nodig was. Niep en Annika waren mijn eerste eigen verzorgpony dus veel ervaring had ik nog niet.Het werd té gevaarlijk en die man zij dat ik beter niet meer kon komen omdat hij het niet vertrouwde. Ik begreep het wel een kwam een tijdje niet.

Ondertussen kon de eigenaar haar ook niet meer aan.
Zó erg dat hij Annika meteen wilde verkopen. Er was geen koper
en hij moest haar zo snel mogelijk kwijt omdat ze te wild was.
Dus moest ze naar de slacht. Ik schrok héél erg. Op dat moment kwam er nog net een koper! Annika ging dus weg en niep ging mee.
Toen hadden we geen vertzorgpony meer, maar de veulens waren er nog wel. Die gingen naar de overburen,die mensen kenden ons niet dus wij mochten daar niet verzorgen.

Nu hoorde ik een tijdje geleden dat er daar 1 verzorgde.Ze reden er al op!
Op 1 van de 2.Hij steigert steeds,maar vind je t gek?
Hij is nog niet eens 3!Wat nog erger was toen ik hoorde dat en meisje van iets van 1.60 er een jaar geleden al op reed!Toen was ie nog niet eens 2! Ik vind dit heel erg. Hoe denken jullie erover?

~Bokkende Fjordenrijder #40~

Ik kan niet zonder dat gele
Monstertje !!


Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 18:52

Helaas kan je er niets aan doen.
het is zielig, maar die ponys zijn van die mensen en die kunnen alles met ze doen.
Helaas, maar het is zo!

Sterkte!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 19:24

wat rot voor je!
bah.
ik word er zelf bijna boos om.

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 21:38

ik WORD er boos om! Boos! Boos! Boos! Boos!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 02:43

Ja, erg genoeg gebeuren dit soort dingen. Meestal omdat mensen gewoon weinig van paarden weten.
Ik denk dat je er weinig tegen kunt doen.

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T en 75 bezoekers