GEZOCHT GANGSTER EN NEMO(NEMARIS) (MEER UITLEG)!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xFunnyx
Berichten: 75
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

GEZOCHT GANGSTER EN NEMO(NEMARIS) (MEER UITLEG)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 23:52

Nou ik ben Lianne en samen met Vera (lammetje) zijn wij opzoek naar Gangster en Nemo (Nemaris)hier komen nogmaals beschrijvingen maar dan meer over gangster!:



Gangster is een kleine donker bruine tot zwarte shetlander ruin, hij is ongeveer 1.20 en is aan de dikke kant Haha! Knipoog .
Zijn leefdtijd was niet echt bekent maar volgens ons rond de 7/8 jaar.
Hij heeft volle manen en ook een dikke staart!
Er werd verteld voor dat ik heb ging verzorgen dat hij soms kan happen maar dat heeft ie nooit gedaan (misschien 1x heel zacht)
hij werd eind oktober vorig jaar verkocht aan een manege/kinderboerderij/ponykamp in Lunteren, Utrecht.
Hij heeft op de Balij manege (zoetermeer) gestaan daar moest hij weg omdat hij iedereen dus blijkbaar beet, hij is toen naar manege Zilverster (ook Zoetermeer (meerzicht)) verhuisd daar ben ik heb dus gaan verzorgen (balij en zilverster hebben de zelfde eigenaar) hij heeft bij ons gestaan totdat hij werd verkocht met de rede dat meneer (eigenaar) er niks aan had!!!! Boos!

ik mis m egt heel erg dus als je iets weet over maneges, kinderboerderijen of ponykampen in Lunteren pb me dan ff aub!!!!!!!
Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig



Nemo(Nemaris)


Nemo is een een mooie vosruin van ongeveer 1.68 groot we schatten zijn leeftijd tussen de 8/9 jaar, we weten nie cker of hij papieren heeft!
nemo stond eerst op de balij daar werd hij ook zo genoemd hij werd te vervelend waardoor hij naar Zilverster kwam daar werd hij gereden tot hij weer afgekoeld was! hij werd toen Nemaris genoemd ivm dat er al een nemo stond.!(Lieve pony)(haha)
jammer genoeg deed hij zijn best en keerde weer trug naar de balij, een paar maanden daarna hoorden wij viavia dat hij werd vekocht aan een handelaar!!! Boos! Scheve mond
nemo kan zeer goed springen hij heeft bij ons (zilverster) ongerveer 1.45 gesprongen!!!! *LOL*
in dressuur is hij niet zo goed, gaat ie staken Schijnheilig
hij is wel super lief en heeft een mooie "charmante" loop! haha (hij tilt zn bene erg hoog op! Kwijl
ook dit paard missen wij heeeel erg!!!! Huilen Huilen Huilen

DUS ALS JULLIE IETS WETEN VAN DEZE TWEE SUPER BEESTEN!! LAAT HET ONS DAN WETEN!! (LAMMETJE, XFUNNYX)

THNX

xFunnyx
Berichten: 75
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 00:18

mensen reacties vin ik ook niet erg hoorr! dat mag ook!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 14:04

Het is niet toegsestaan op je zelf te reageren en bovendien is hier al een topic over slotje dus