Als andere paarden uit zijn zicht verdwijnen...

Moderators: Amaryllis, Just_Sannee, C_arola, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Biepmiep

Als andere paarden uit zijn zicht verdwijnen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 20:25

Hallo,
Mijn paard wordt erg onrustig als andere paarden uit zijn gezichtsveld verdwijnen. Ijsberen, beetje draven hoofd lag bij de ingang en hinneken.(hij staat dan in een paddock).
Hebben julie dit ook gehad, wat doe je ermee/er aan en ging het over?
Ben zo bang als ik straks ga rijden (kan nu nog niet ivm bevroren bak) hij dit ook gaat oden of dat hij er achteraan gaat.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 07:52

Ja ik ken dit,Obelix heeft het ook,Als ik in de bak rij alleen dan moet ik zorgen dat ik hem goed aan het werk hou dan heb merkt hij het niet meer dat hij alleen is..

Hij heeft wel dat als hij alleen in de paddock staat dat hij dit ook niet leuk vind en dit uit zich dan in het feit dat meneer er gewoon uitspringt...
Iedere keer weer opnieuw...
Helaas kan ik hier weinig aan doen,hij vind het leuk,nu heeft hij het de laatste keer ook gedaan toen hij met zn 2 en stond..dus ik moet goed gaan opletten nu hahah

SGFotographics.

Paarden Fotografie

tessa3009

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 14:27

ja hier ook! zwaar Remi (alleen op de wereld) syndroom.
het enige wat werkt is niets van aan trekken, en doorgaan..... zogauw je er aandacht aan geeft wordt het alleen maar erger. Je paardje krijgt vanzelf genoeg vertrouwen in jou zodat hij die anderen niet meer zo nodig heeft

All people smile in the same language....

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 14:32

Wat herkenbaar! kiara doet het heel erg als ze alleen staat, tijdens het rijden in de bak is ze ook erg geinteresseerd als er in de verte paarden voorbij komen. Het is me nog nooit overkomen dat er een paard vlak langs de bak kwam tijdens het rijden, dus hoe dat gaat weet ik niet. Het gaat wonderwel wel goed als je samen in de bak rijdt of longeert ende ander gaat er eerder uit dan wij. Raar maar waar. Maar alleen achterblijven zonder ruiter...... DRAMA! Zoooo zielig als ze dan is!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie