Verwarring over Wintec, wie helpt mij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 13:05

Die Isabelle zit echt als HEAVEN Kwijl

Het probleem was ook dat de isabelle nog steeds een klein beetje wipte van achteren (de kussens) en de zadelmaker voorspelde dit ook zonder dat eerst van mij te horen te hebben gekregen. Mijn paardje heeft een beetje moeilijke rug, heel recht, beetje bol en hoge schoft.

De Ainsley heeft een smalle zit en is wel al een stuk zachter geworden, maar ik kan daar bv geen lekkere bergrit mee maken of wat langere tochten, dat hou ik op dat zadel dus absoluut (nog) niet vol. Met die Isabelle ben ik een keer 5u wezen rijden en ook ik had altijd last van mijn rug en zeker na intesief of lang rijden, en met de isabelle had ik nergens last van!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:39

DinkeyGirl schreef:
De Ainsley heeft een smalle zit en is wel al een stuk zachter geworden, maar ik kan daar bv geen lekkere bergrit mee maken of wat langere tochten, dat hou ik op dat zadel dus absoluut (nog) niet vol. Met die Isabelle ben ik een keer 5u wezen rijden en ook ik had altijd last van mijn rug en zeker na intesief of lang rijden, en met de isabelle had ik nergens last van!


Is ook wel logisch als het een nieuw zadel is.. volgens mij zit die ook heerlijk als je m eenmaal ingereden hebt Lachen