Endure fly spray van Farnam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 11:26

Wie heeft ervaringen met die amerikaanse produkt van Farnam en hoe duur is het??

http://www.farnam.com

Thnx!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 12:45

ik hoorde van Cl@udia dat de amerikaanse vliegenprodukten beter zijn dan de onze maar wel super milieu onvriendelijk. Of dat voor deze geldt weet ik niet helaas.

Niets zo charmant als een paard in her land.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 17:00

Hij zit in een normale spuitfles dus geen spuitbus zoals veerust, dus geen drijfgas....
ik ben benieuwd of de amerikaanse dames aanwezig hierop kunnen reageren????
Ik heb de advertentie uit "Practical Horseman" Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 21:57

Hallo,

Kreeg inderdaad ook dat mailtje van Farnam, helaas niet in NL te krijgen. Bij de paardendrogist gevraagd of ze daar aan konden komen, maar er zitten stoffen in wat geregisteerd moet worden, zoals medicamenten, daarom mag het niet zomaar in NL verkocht worden! Helaas, zelf ben ik heel erg te spreken over de produkten van Farnam. Wel kunnen ze Bronco Equine Fly Spray (prijs Amerika $5.90) krijgen en ik meen dat die over de 60 gld Boos! kost. Anders moet je ze ff mailen.(info@paardendrogist.nl) Is wel erg prijzig, maar dat komt door de verzendkosten?
Ook al bij diverse amerikaanse internetwinkels geprobeerd of die het hebben, maar helaas, misschien is het nog te nieuw??? Sommige sturen het niet op vanwege stoffen die niet geregistreerd zijn. Misshien als je iemand kent, die naar USA gaat, dat die het mee kan nemen? Het is daar stukken goedkoper! Succes! Als je iemand weet, geef mij een seintje? Knipoog
Of mischien een idee om met een aantal mensen iets te bestellen? Delen we met zn allen de verzendkosten!
Groetjes!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Twinkelbell op 2001-07-03 22:58 ]</font>

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 22:22

Van Farnam heb ik vernomen dat ze mijn berichtje door gestuurd hebben naar Zweden, dus vanuit Zweden is het hierheen te halen, denk 'k.

Wat ik wel zeker weet is dat de produkten van Absorbine hier verkrijgbaar zijn, heb al een nederlands distributie adres gehad!

http://www.absorbine.com

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker, Geralda1994, Googlebot, GrapeshotBot, YandexBot en 35 bezoekers