Als de oorlog uitbreekt wat te doen met je paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 13:07

Ach, ik maak me er niet druk om, wij zijn redelijk zelfvoorzienend, we hebben een koe om te melken en eventueel te slachten, we telen graan, dus brood kunnen we ook bakken, verder een moestuin voor de dagelijkse portie groenten en fruit, we hebben genoeg hout om te stoken voor een paar jaar.
Verder, hoe groot is de kans dat er hier een eh, oorlog van man op man wordt uitgevochten, hoe groot is de kans dat onze paarden geconfisqueerd worden? Welnee, mochten we een doelwit zijn, dan krijgen we een mooie grote bom op ons kop en zijn we allemaal dood. We zouden wel wat kunnen merken van reisbeperkingen, dat we niet meer mogen vliegen en bij Rotterdam enz. mogen rondhangen.

Me zullen wel zien, denk ik maar.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 13:17

ik denk er wel eens aan. Sadam is een vuile smerige kl**tzak die in staat is om kerncentrales te bombarderen. Zo'n kerncentrale hoeft niet dichtbij in de buurt te zijn om besmet te raken. Ik weet niet waar hij het straks op munt. Brussel is nog vrij dichtbij en de hoofdstad van europa, daar kan best iets mee gebeuren. Voor bezetting en tanks ben ik inderdaad niet bang maar wel voor raketten.

gomir

Berichten: 25542
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:03

Idd Desiree, bezetting en dergelijke gebeurt niet meer. Maar ik ben toch een beetje huiverig voor gif- of kernbommen en raketten...