Shet erbij?

Moderators: C_arola, Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Imker

Shet erbij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 09:49

Ik zit al een tijdje te denken aan een maatje voor Imker, een shet ofzo. Maar omdat ik maar 1 stal heb, weet ik niet goed hoe en wat ik nou moet doen. Shet erbij en buiten laten staan? Schuilhokje maken (shet kan altijd dan onder afdak, dat hangt er al) en hoe groot moet dan dat hokje zijn, van wat voor materiaal, en al dat soort dingen.
Hij kan in ieder geval niet bij Imker in de stal erbij, dat durf ik niet aan.

Achilles Spr. B+20 Dr. L1+21 L2+17 M1+2!!
Olivius Dr. L2+15 M1+13, M2+15, Z1+10, Z2+2, promotie naar P-paard!!!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 10:12

Zo als je zelf zegt, met z'n 2en in een stal zou ik niet doen. Je moet wel uitkijken dat ze niet aan elkaar gaan 'hangen'. Dus als je de een binnen zet dat de ander er alles aan doet om ook naar binnen te gaan.
Een schuilhokje is wel aan te raden. 2 bij 2 is al groot zat voor een shet stalletje. Hangt natuurlijk wel een beetje af hoe groot je shet is.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:36

Klopt, mijn twee staan samen in de stal, en ondanks dat het merrie'tje nu s'avonds even buiten mag/moet wil ze niet ... Ze wil bij 'r maatje blijven, en hij gaat dan ook heel zielig gaan roepen naar haar.

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:55

Lijkt me inderdaad wel gezellig voor je paardje, en voor jou Lachen
Zoveel shetjes staan heel het jaar buiten. Veel zelfs zonder stal.
Zelf zou ik liever wel een stalletje nemen. Al kan hij maar even uit de tocht of de felle zon. Erg grrot hoeft het dus niet te zijn. Pinky en Mysty hebben een stal van 2 bij 3 en die moeten ze dus samen delen als ze buiten zijn. Wel staan hun snachts binnen in de winter.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Sociolan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 16:43

Shetlanders zijn juist pony's die altijd buiten kunnen staan.
In de winter hebben ze ook een giga vacht!
Mijn shetje staat ook al heel haar leven buiten.
Doei,
Jolanda

Doe maar gek, alles is al zo "normaal"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie