Hoe krijg ik die pony nou dunner.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Hoe krijg ik die pony nou dunner.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-03 01:01

Mijn ruintje is altijd al een beetje dik geweest sinds ik hem heb. Hij is niet vet of echt e dik, maar ja wat slanker mag hij altijd worden. Ik rijd hem meestal een uurtje per dag, soms langer, dan krijgt hij verdeelt over 2 voerbeurten een halve schep basisbrok en wortelen, werkt hij niet, krijgt hij daar de helft van. Verder staat hij overdag op de wei en krijgt hij normaal hooi. Hij eet geen stro.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 11:23

Valentina had dit ook, naar mate ze wat minder dik zijn gaan ze langer mee Knipoog
ze lijkt wel weer in dr jonge jaren ze is super actief geworden en doet hardstikke gek Haha!
Ze voelt zich lekker zit goed in dr vel en dat is zeker ook te merken Lachen
We hebben haar wat meer laten werken ze had zoiezo last van haar rug, (wisselend kreupel)
Normaal longeerde we haar aan het halstertje en liep ze echt van tumtiedump Knipoog
Nu met bijzet.. hoofdstelletje in, nu moet ze over de rug lopen, ging heel goed en ze ging lekker op haar eigen benen voorwaards lopen.
als ze nu een dagje rust heeft of we iets rustiger aan doen gaan we een stuk wandelen.. aan de hand stappen.
met rijden heb ik ook een tijd met bijzet gereden, maar hier loopt ze nu ook stuken beter Lovers
tja we hebben in die tijd veel verschillende dingen gedaan, naar het strand, buiten rijden, springen, bij iemand in een binnenbak rijden