Kent iemand deze paarden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Kent iemand deze paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 13:21

(Ik hoop dat dit het goeie forum is Verward , anders graag verplaatsen Knipoog ).

Voor een oude fokker en mezelf ben ik nog op zoek naar enkele door hem gefokte paarden. Is er misschien iemand die één van deze paarden kent. Alle paarden zijn gefokt door de gebr. Troost.

Hester:

Afbeelding

Afbeelding

v. B. 83.4344 (Samber x Maykel) m. Aprilla (Jashin x Pandora (mv.Onbekend). Geboren op 09 april 1989.

Heidi:

Afbeelding
Afbeelding


v. B. 83.4344 (Samber x Maykel) m. Pandora (mv. Onbekend), is niet zeker of deze merrie (juiste) papieren heeft. Daar is destijds nl. enig gerommel mee geweest. Geboren op 02 april 1989.

Zwanie of Wanda (fokker kon ze niet meer uit elkaar houden):

Afbeelding

v. Nepal (Pericles xx X Dolman) m. Pandora v. Onbekend. Indien Zwanie Geboren 10 mei 1981, Wanda was papierloos, maar had dezelfde afstamming.

Paarden staan bij het KWPN nog steeds geregistreerd op naam van de fokker en dus niet op naam van de eigenaar. Alle informatie over deze paarden is welkom.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:15

Misschien is het handig om 'gebr. Troost' of wat dan ook in de titel te vermelden, want ik denk niet dat veel mensen op een topic gaan kijken die als titel "Kent iemand deze paarden?" heeft. Dit is echt niet l*llig bedoeld, maar ik probeer je alleen te helpen. Je vraagt dit natuurlijk niet voor niets en wil graag praktische reacties.. Hopelijk is dit ook eentje.... Scheve mond

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ComscoreBot, greendragon, Taartje en 40 bezoekers