Werk als minderjarige

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Werk als minderjarige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 19:54

Ik ben minderjarig maar zou tijdens de schoolvakanties graag ergens stallen gaan poetsen,... Zijn er mensen die dit vroeger ook hebben gedaan of die dat ook doen?


groetjes

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 20:08

Ik heb toen ik 14 was een advertentie opgehangen om ergens op stal te mogen helpen. Daar is op gereageerd en zo heb ik een hele leuke tijd bij een familie gehad die springpaarden uitbrachten op concoursen. Heb er veel geleerd en mocht er ook rijden enz. Kreeg er niets voor betaald maar dat hoefde van mij ook niet.
Ik ben ook begonnen in de zomer vakantie dus je kunt het altijd proberen. Veel succes!

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 20:29

Charlotte schreef:
Ik heb toen ik 14 was een advertentie opgehangen om ergens op stal te mogen helpen. Daar is op gereageerd en zo heb ik een hele leuke tijd bij een familie gehad die springpaarden uitbrachten op concoursen. Heb er veel geleerd en mocht er ook rijden enz. Kreeg er niets voor betaald maar dat hoefde van mij ook niet.
Ik ben ook begonnen in de zomer vakantie dus je kunt het altijd proberen. Veel succes!


Ik d oe wel humaniora en zou tijdens het school er absoluut geen tijd voor hebben... gaat het dan om je baantje te behouden ... ?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:24

Misschien kun je eens navragen bij een manege of pensionstal bij jou in de buurt? Daar kunnen ze vaak wel een extra paar handen gebruiken, zeker in de vakanties.

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 06:55

Linda250 schreef:
Misschien kun je eens navragen bij een manege of pensionstal bij jou in de buurt? Daar kunnen ze vaak wel een extra paar handen gebruiken, zeker in de vakanties.



Heb vroeger gratis bij maneges geholpen maar zou liever gewoon bij particulieren gaan...

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 09:22

Ik ben 16, en ik werk op de zaterdag en zondag ochtend op een pensionstal...

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 12:16

Het hangt er natuurlijk ook van af of je er voor betaald wilt krijgen, of alleen maar lekker bezig wil zijn met de paarden. Zelf ben ik bijna een jaar lang vrijwilliger geweest bij een westernstal. Daar heb ik onwijs veel ervaring opgedaan zowel positieve als negatieve.
Betaalde baantjes zul je niet zo snel vinden denk ik......

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 22:18

Als je er net als charlotte niks voor wilt hebben, dan kun je bijna bi elke stal terecht. Je zal meestal erg veel kunnen leren. Ga gewoon naar zo'n stal toe en vraag of je kunt helpen, mestal word dat wel op prijs gesteld...

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 06:41

schoentje schreef:
Als je er net als charlotte niks voor wilt hebben, dan kun je bijna bi elke stal terecht. Je zal meestal erg veel kunnen leren. Ga gewoon naar zo'n stal toe en vraag of je kunt helpen, mestal word dat wel op prijs gesteld...



Waarschijnlijk wonen jullie allebei in Nederland waar op elke hoek vand e straat een manege / stal loert Haha!

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 17:07

Ik ben 15 en ik werk op een manege....ik help met lesgeven aan de kleinere kinderen....en in het weekend werk ik ook....maar dan opstrooien enzo... en voeren...