Wie zit in omgeving van Ooteman?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:28

Ik ben er vanavond geweest en het was onwijs rustig ..zelfs zo rustig dat ik de enige was!!! Haha!

Enne volgens mij heb ik ook nog een bokker gespot *LOL* Als die bokker zich aangesproken voelt wil die zich dan melden Knipoog

inderose

Berichten: 159
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:36

hoi obelix
ik voel me niet aangesproken ben er niet geweest,maar was er nog wat over.
is het de moeite nog om even langs te gaan?
ik had gehoord van renee [polly] dat het er erg druk was zo druk dat je stap voets met de menigte mee moest lopen. Boos!
daar had ik geen zin in,maar als het de moeite waard is ga ik morgen nog even.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:56

Heey,nee op zich is het niet de moeite om te gaan ze hebben alleen veel dekens liggen nog(kleine maten) en die liggen allemaal op een grote hoop...Boos! Dus je kan er niets vinden.. En verder veel babyblauwe halsters in kleine maten en wat hoofdstellen ,kleding,kleine maten en snowboots..voor 35 euro.. verder hebben ze niks meer........Vandaag was ik dus de enigste... Dus geen lange rijen..

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 23:10

Ik heb echt een hekel aan die winkel. Helaas zijn hun uitverkopen wel erg goed en dan ga ik toch maar weer heen.

Barb

Berichten: 12084
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 23:22

Max schreef:
Ik heb echt een hekel aan die winkel. Helaas zijn hun uitverkopen wel erg goed en dan ga ik toch maar weer heen.


Ik heb geen hekel aan de winkel, ik heb meer iets tegen de
mensen die er in staan Haha!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 23:29

Barb schreef:
[
Ik heb geen hekel aan de winkel, ik heb meer iets tegen de
mensen die er in staan Haha!
[/quote]


Jij ook al Haha! Wij dus ook, wat een stel Koe zijn het. En zeker weten dat wij niet de enige zijn. Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 00:20

Hmm, ik vind die mensen juist erg aardig, maar zo goed ken ik ze ook weer niet. Maar was er dan uitverkoop?? Heb ik weer wat gemist zeker. Verdrietig
En ik had nog wel bonnen liggen die ik had gewonnen met Razin...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 00:24

Ik was er!!!
Samen met Lov.

Ik heb voor mijzelf een Rambo 195 en een 205 gekocht, en een 195 voor Ilindra,
verder een pot coolgel, grote pot voor weinig.
Een hooizak, zwarte hoeflak voor de Friezen en als klap op de vuurpijl (was enige druk van de kant van Lov voor nodig Haha! )
Een olijfgroene halstertouw met hengstenketting! Van dat mooie glimmende spul en koperen ketting, met bijpassend halster met bont Haha!

Lov zal zelf nog wel vertellen wat ze gekocht heeft, mede doordat ik een beetje gepusht heb }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 00:45

Ja, een verschrikkelijk afschuwelijke deken van Eskadron, de kleur vloekt ontzettend bij mijn paard en hij is nog te warm voor de tijd van het jaar ook Boos!.

Plus nog een paar handschoenen in de hoop dat dit dan wel fijne zijn en een hooinet, want ik ben die andere allemaal kwijt geraakt in allerlei trailers.

Meneer Ooteman ken ik al heeeeeeel erg lang en dat was natuurlijk reden voor een babbeltje. Suus tastte eens diep in de buidel en toen hielp meneer gele vrachtauto nog even met uitparkeren Haha!.

Jet

Berichten: 12001
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 02:51

Jura, ze hebben tegenwoordig een website en dan kan je je abboneren op de nieuwsbrief. Dan ben je in elk geval bij. Verder werden kortingsbonnen enzo niet geaccepteerd voor artikelen die met korting te verkrijgen waren. Dus... Nou ja, ik had zondag nog een rijbroek, een jas, een wollen zweetdeken met hals(je) en een niet in de aanbieding zijnde hangvoerbak gekocht, wel een aardige uitgave.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 09:26

Barb schreef:
Ik heb geen hekel aan de winkel, ik heb meer iets tegen de
mensen die er in staan Haha!


Ik ook,wat een geiten zeg,Die dochter weet echt niks van paardenspullen af.. Koe Die loopt alleen in een rijbroekje omdat ze het zo lekker vind zitten,want zelf doet ze niks in de paarden Bloos (Hebben we een keertje gevraagd) De enigste die nog iets eerlijk is is die zoon van ze..

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 11:53

obelix"]
[quote="Barb schreef:
Ik heb geen hekel aan de winkel, ik heb meer iets tegen de
mensen die er in staan Haha!


Ik ook,wat een geiten zeg,Die dochter weet echt niks van paardenspullen af.. Koe Die loopt alleen in een rijbroekje omdat ze het zo lekker vind zitten,want zelf doet ze niks in de paarden Bloos (Hebben we een keertje gevraagd) De enigste die nog iets eerlijk is is die zoon van ze..
[/quote]

Had ik ook toen ik daar ging kopen was er ook zo'n vrouw en die zat allemaal dingen te vertellen die ik allemaal al wist alsof ik zo'n manege meisje was.. Lips are sealed was best wel irri

Gaat er nog iemand vanmiddag ik ga miss nog wel ff.. ligt eraan hoeveel tijd ik over heb

manic

Berichten: 6989
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:34

Die Rambo heb ik dus ook gekocht Lachen Alleen dinsdag al ofzo... Ben er erg blij mee! Is ziek zijn toch nog ergens goed voor (zoals even op en neer naar Hoogkarspel)

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 09:55

Ik denk dat ik dus vrijdag avond sjuimpje en lov gezien heb... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 14:01

obelix schreef:
Ik denk dat ik dus vrijdag avond sjuimpje en lov gezien heb... Lachen


Dat zou kunnen als jij dat meisje was dat in het gangpad liep Haha!.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 14:06

Ik heb alleen maar paardenspullen gezien *LOL*

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 10:07

Lovely"]
[quote="obelix schreef:
Ik denk dat ik dus vrijdag avond sjuimpje en lov gezien heb... Lachen


Dat zou kunnen als jij dat meisje was dat in het gangpad liep Haha!.
[/quote]

Ja dat was ik dan... Met een blauwe jas en met een petje op?? Dat was ik iig.. Haha!

snoopies
Berichten: 22
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 22:55

Wil me er niet mee bemoeien hoor maar zouden jouw klanten misschien ook zo over jou denken?