Bellen op je paard......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:12

Ik bel nooit als ik ga rijden, heb wel altijd de telefoon bij voor als er iets gebeurt. Ik rook wel, maar NIET tijdens het rijden, dat vind ik echt niet uitzien. Als ik zin heb in een sigaret tijdens een buitenrit stap ik af Knipoog Je zou je paard branden!!

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:46

Ik heb mijn telefoon wel altijd bij me voor het geval dat. Als de telefoon gaat en ik ben druk bezig met rijden laat ik hem gaan. Als ik toch niets aan het doen ben, (uitstappen/instappen) neem ik hem wel even op maar wil ik toch het liefst zo snel mogelijk ophangen, vind het een beetje gevaarlijk en het staat ook zo associaal eigenlijk Verward En ik heb ook altijd zoiets van: Als het belangrijk is bellen ze wel terug.

Roken doe ik niet, dus daar hoef ik ook geen antwoord op te geven Knipoog

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:49

ik rook graag in het bos en op stal, dat verhoogt de spanning een beetje..Knipoog
ja sorry hoor, maar iedere roker weet toch zeker wel wat de gevaren zijn van het roken te paard aldanniet in het bos of waardan ook.
Ik vind het zo'n gelul om te zeggen dat dat niet kan....in mijn ogen zijn er wel ergere dingen hoor dan roken of bellen te paard. Gelukkig hoef ik niet met zweep te rijden... heb ik meer handen vrij om te bellen en te roken...

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:53

de peuk druk ik overigens uit op mijn enorme sporen Knipoog

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:55

Ben je dat op de foto ook aan het doen? Haha!

edit:de foto van je avatar bedoel ik.

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:57

Ik bel alleen als ik verdwaald ben met paard en al Haha! Woon hier namelijk nog niet zo lang dus moet de paden nog leren kennen.

Verder heb ik mijn mobieltje mee voor noodgevallen, ik op de grond en paard er vandoor ofzo.

Wil hem ook nog opnemen als vriendje belt, die belt weleens voor brand ofzo, datíe weg moet.

Verder kunnen ze allemaal de boom in, die paar uurtjes zijn alleen voor mijn paard hoor Lachen

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:05

Zelf bel ik niet,maar neem meestal de telefoon wel op als ik aan het rijden ben.
Als ik draaf of galoppeer kijk ik later even wie het was..
Ik ga altijd rijden als de kinderen op school zitten dus vind dat ik wel bereikaar moet blijven.
Tijdje geleden was ik op het strand door de plassen aan het stappen,,,telefoon,,vreemd nummer??Was het zo,n enqueteburo of het gelegen kwam om een paar vragen te beantwoorden Clown

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:11

Lydiia schreef:
Ben je dat op de foto ook aan het doen? Haha!

edit:de foto van je avatar bedoel ik.


Nee op de foto trapt rio mijn peuk uit en met zijn staart belt hij even naar stal dat we wat later komen. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:24

Ik word nog wel eens gebeld als ik ergens aan het rondzwerven ben met Mileen, dus al meerdere Bokkers hebben liveverslagen gehad over die fantastische Sallandse Heuvelrug waar ik op dat moment overheen reed Haha!

Roken doe ik niet, dus ook niet te paard.

Eten te paard doe ik wel Haha! Ik heb altijd mandarijntjes of een appel of Sultana oid bij me en ik peuzel wel eens wat weg onderweg. Kan dus ook heel mooi met 1 hand een mandarijntje pellen enzo.
(ik deel overigens altijd eerlijk met Mileen hoor Haha! )

Dennis

Berichten: 31491
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:27

Sonja schreef:
(ik deel overigens altijd eerlijk met Mileen hoor Haha! )

En zo hoort het Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:30

Ik moet wel anders loopt ze niet meer *LOL*
Als ze iets hoort ritselen of een mandarijntjeslucht ruikt, dan zie je elke keer al dat koppie half omdraaien en die oortjes steeds op standje maximaal om alles maar te horen Haha! Hoezo geconditioneerd....

Overigens weet ze ook donders goed het verschil tussen of ik tegen haar praat of tegen de telefoon want als ik zit te bellen probeert ze steeds harder te gaan.....

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:34

Ik bel nooit...maar de laatste tijd neem ik wel eens op als de telefoon gaat, terwijl ik dat eerst nooit deed... Bloos!
Als [**] druk is, neem ik hem zowieso NIET op, een tel in de ene hand en zweep en teugels in andere hand is niet zo handig. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:47

Oortje kopen, kun je handsfree bellen Tong uitsteken

loulou

Berichten: 14813
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:20

ik bel en sms regelmatig op m'n paard

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:22

als ik wordt gebeld neem ik op behalve als ik les heb.
bellen op me paard doe ik niet .dat doe ik dan wel daarna.vindt het beetje raar op op je paard te bellen .je bent met je paard bezig en niet voor op je paard te bellendat doe je maar daarna

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:32

Mijn vriendin is dierenarts en heeft ook altijd haar gsm bij.Op een keer gaat hij af is het een klant,Op dat moment schrikt haar paard maakt een noodsprong en lag ze eraf.Toen hoorde ze ergens tussen de bladeren; hallooo,halloooo Haha! .Maar zo heeft ze wel haar gsm kunnen vinden.En zij zich maar excuseren ,ja sorry hoor ik ben juist van mijn paard gevallen.Hoezo professioneel??

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:43

silvana schreef:
Mijn vriendin is dierenarts en heeft ook altijd haar gsm bij.Op een keer gaat hij af is het een klant,Op dat moment schrikt haar paard maakt een noodsprong en lag ze eraf.Toen hoorde ze ergens tussen de bladeren; hallooo,halloooo Haha! .Maar zo heeft ze wel haar gsm kunnen vinden.En zij zich maar excuseren ,ja sorry hoor ik ben juist van mijn paard gevallen.Hoezo professioneel??

haha zie het al helemaal voor me Haha!

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11582
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 15:51

ik heb 1x gebeld te paard
Dat was op een buitenrit, ik zou half 6 thuis zijn, maar toen waren we nog maar in het dorp en moesten dus nog minstens een kwartier voor we thuis waren.
Toen heb ik even snel gebeld dat ik later kwam, om een boze moeder te voorkomen Bloos
Maar verder bel ik niet te paard, tis alleen maar onhandig en je paard zal maar ergens van schrikken of wegschieten
En roken doe ik niet, dus dat is ook makkelijk Knipoog

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:00

Ik neem wel mijn telefoon op als ik gebelt word, maar probeer dan ook wel een zo kort mogelijk gesprek te hebben. Als het een vriendin is, dan zeg ik dat ik ff met me paard aan het spelen ben en dat ze over ** uur maar even moet terugbellen. Maar ik ga zelf nooit iemand bellen...Ik heb het wel een keer gedaan toen me vriendin een nieuwe pony had wou ik even langsgaan, dus vond het wel een mooie uitstap voor Hardy Lachen Gelukkig had ik gebelt, want ze was niet thuis. Was ik er voor niets heen gereden. Maar verder bel ik nooit iemand, je bent toch met je paard bezig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 16:01

normaal bel ik ook niet op het paard maar heb wel altijd mijn gsm in mijn zak voor als er wat met de kinderen is.Zondag heb ik toch maar een uitzondering gemaakt , ik had les en dacht nog wel eens met mijn oude trouwe spijkerbroek te kunnen rijden(waarom in godsnaam ik heb wel 3 rijbroeken Verward )Stap ik op ja hoor,krrraaak mijn spijkerbroek scheurt horizontaal dwars over mijn been Bloos! .Toch vanaf mijn paard maar gebeld of mijn man asssssssjeblieft geen andere broek wou brengen .moest na de les nog stallen doen en ik wist dat er nog veel volk kwam,en om nou iedereen een blik op mijn cellulitus te laten werpen nee.Dit is toch wel een echt noodgeval hè. Knipoog

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 16:40

Tja, ik heb zelf ook wel eens van die ongelukjes met me mobiel:

Ik spring aan in galop, hoppa! telefoon schiet los van me broek. Ik: poedersuiker, want ik was net lekker op gang gekomen. Moest ik Anton eerst terugnemen (weer 20 meter verder), omdraaien, afstappen (goh, wat een moeite) en weer opstappen. Maar mijn mobiel deed het nog wel: Siemens he OK dan! .

lies

Berichten: 9646
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:22

Ik bel én rook te paard.
Anders weet ik echt niet hoelang ik uit moet stappen hoor Haha!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:34

Ik bel en wordt ook vaker gebeld op het paard
Mij maakt het helemaal niks uit, moet iedereen zelf
weten vind ik

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:28

lis schreef:
Ik bel én rook te paard.
Anders weet ik echt niet hoelang ik uit moet stappen hoor Haha!



foei lis!!! Boos! ik dacht dat jij zo''n wereldverbeteraar was... Haha!

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:31

ik bel alleen op paard als ik gebeld word..