Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
gijsenkim"]
[quote="SpLaSh_ schreef:Edit 1 : Ik ben het helemaal met Pegassa , Cissie en Pocohontas en deze Topicstarter eens , en wat GijsenKim vindt , dat is haar mening , maar jij zegt zelf dat je lastige paarden op de goede weg heb moeten zetten , nou zet jij mijn paard maar eens op de goeie weg omdat ze hem vroeger aan nix hebben laten wennen...
pegassa schreef:Ohja.en deze methode werkt het beste met hengstveulen die later ook nog eens hengst moeten blijven en dan nog bijvoorkeur volbloeden. Waarschuw me even als je deze 3 jarige gaat inrijden kom ik wel even kijken!
SpLaSh_ schreef:En pegassa , heb nix aan jou opmerking toe te voegen , van jou zou ik nog wel eens een veulen willen kopen.
pegassa"]
[quote="SpLaSh_ schreef:En pegassa , heb nix aan jou opmerking toe te voegen , van jou zou ik nog wel eens een veulen willen kopen.
gijsenkim"]
[quote="SpLaSh_ schreef:Sorry GK maar je bent nu wel erg tegendradig , nu ben je het er mee eens dat ze het land opmoeten voor 3 jaar
Of snap ik het niet..
SpLaSh_"]
[quote="gijsenkim"][quote="SpLaSh_ schreef:Sorry GK maar je bent nu wel erg tegendradig , nu ben je het er mee eens dat ze het land opmoeten voor 3 jaar
Of snap ik het niet..