ervaringen met sport bh's gevraagt!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 12:00

Quinzy schreef:
Nu wilde ik weten of er nog mensen dan soms echt pijn hebben van een slechte bh[/b]? En dit topic is echt nuttig want ik ben van plan er zo 1 te gaan halen.


Ik ken iemand die in een lingeriezaak werkt en volgens haar kan dat wel degelijk. Als je bijvoorbeeld een beugelBH draagt die een cupmaat of een breedtemaat te klein is, kan dat heel pijnlijk inwerken op de onderzijde van de buste. Volgens haar is het raadzaam om eens rustig de tijd te nemen en verschillende (cup)maten te proberen, omdat veel vrouwen met een verkeerde maat BH rondlopen.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 12:03

ik ga denk ik maar eens een paar aan doen van de boven genoemde bh's en dan maar ff huppele om te kijken of het werkt Haha!

ik had eigenlijk niet zo veel reacties verwacht Haha! misschien hebben meerdere bokkers er wat aan Haha!

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 13:08

ik heb sprot bh's van fila zietten super

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 13:10

Ik heb er 1 van champion en die zit perfect

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:07

Citaat:
Ik ken iemand die in een lingeriezaak werkt en volgens haar kan dat wel degelijk. Als je bijvoorbeeld een beugelBH draagt die een cupmaat of een breedtemaat te klein is, kan dat heel pijnlijk inwerken op de onderzijde van de buste. Volgens haar is het raadzaam om eens rustig de tijd te nemen en verschillende (cup)maten te proberen, omdat veel vrouwen met een verkeerde maat BH rondlopen

Oké dat is dus juist mijn probleem blijkbaar Lachen. Dit is denk ik idd een heel nuttig topic. Heel erg bedankt voor je tip. Want ik stond op het punt naar de dokter te gaan met die pijn. Ik ga snel bij de Hema langsgaan die hebben we hier nu ook in de buurt. bedankt. OK dan!

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:15

Wat ik doe, want ik erger me echt heel erg als ze bewegen is een gewone bh maar dan niet gevuld zeg maar en dan een sportbeha er overheen Bloos Ze kunnen echt niet meer bewegen dan Tong uitsteken

kingstons

Berichten: 149
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:16

Voor als die van de Hema je niet prettig zitten oid, ik heb sport bh's van het eigen merk van hunkemoller, en die zitten prima, heb zelf een cup c en heb nergens last van met rijden (behalve van mijn paard dan!). Ze hebben diverse soorten, met klitteband, kruisbanden etc. Gewoon even hupsen in de kleedkamer, niemand die het ziet.

marn
Berichten: 1066
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:41

ik heb gewoon een voorgevormde strakke bh (van merk Aubade, kost wel wat maar ze zijn super!), met een strak hempje (ik heb altijd die van Zara, die zitten best strak namelijk) erover heen en ze vliegen niet meer om je oren,hihi... Nee, ik hou er absoluut niet van als alles wibbelt en met deze bh's blijft alles strak op zijn plaats.

Ik heb eens een sport bh gekocht, maar dat vind ik persoonlijk voor geen meter zitten.. Misschien had ik de verkeerde uitgekozen, of teveel centen bezuinigt (omdat ze minder mooi zijn)en goedkope troep gekocht?

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:45

Ik heb Shock Absorber uit de divoza besteld, zijn redelijk prijzig (bijna 40 euro) maar ze zitten echt heel goed en ben er super tevreden over.

Hema sport bh's zijn ook wel goed, maar je een beetje bij de uitzonderlijke maten valt kun je beter een duurdere nemen.
Ik heb 70D en bij de hema gaan ze dus pas vanaf 75, lijkt niet veel te schelen, maar dan werkt het dus net niet Verward

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:10

De Shock Absorber!!!
Kijk maar eens bij Neckerman en Wehkamp, die hebben veel modellen en kleuren.
Perry sport verkoopt ze ook.
Het zijn hele strakke topjes en de banden kunnen niet wegschuiven!

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:19

Mijn boobs floepten ook nogal met paardrijden, en bandjes altijd afzakken etc. Ik heb nu sinds een paar maanden een sportbh van FILA, hij heeft brede banden en beugels. Was ongeveer 30 euro maar is het wel waard! Door de beugels is ie ook steviger, er zijn echter maar weinig sportbh's met beugels heb ik gemerkt. Ik heb 'm gekocht bij Livera, dus misschien zul je daar naartoe kunnen gaan? Succes ermee!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 17:29

Shock Absorber, fila en de hema dat ga ik maar eens proberen denk ik. Ga zaterdag naar de ruitershop shoppen Bloos! want mijn paard komt zondag weer terug en heb nog het 1 en ander nodig Schijnheilig dus zal gelijk daar ook even kijken. Dan ga ik daar wel springent door de winkel, daar snappen ze de bedoeling vast wel van Knipoog

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 17:48

Ik heb een champion gewoon aangeschaft bij intersport.

Als niemand in de buurt is doe ik nog wel eens een Hema aan Bloos

Alline
Berichten: 454
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Ferwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 18:22

Heb ook een van fila, opzich wel goed. Heb laats een simpele, extra stevige bh bij de hunkemuller gekocht, en die is eigenlijk nog beter (en 20 euro goedkoper :S )

micky
Berichten: 389
Geregistreerd: 24-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 18:28

..echt een uitvinding!!! ik nu niet meer zonder ,ik koop ze bij.hunkemoller en ze zijn helemaal niet duur

moo_tje

Berichten: 50
Geregistreerd: 07-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 18:50

ze zittuh super Haha! maar of het nou egt werk... als je het mij vraagt valt wel mee.. ze zittuh gewoon fijn Tong uitsteken:P
xx moo

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:03

Ik ben er net dus 2 gaan halen in de Hema. Ze kosten 12 euro en een beetje en zitten precies erg stevig. ik heb dus zitten jumpen in mijn pashokje hahahah ik zal nog zeggen hoe ze zitten met rijden Haha!

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 20:30

ik heb al meerdere geprobeerd. Nu heb ik er 1 van Fila en die bevalt mij het beste. Gewoon een goede stevige BH. Misschien wat duurder, maar dat is het voor mij absoluut waard.

mas76
Berichten: 49
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 20:55

shock absorber!!!! perfect!!!! pas 1 gekocht €43,95
hij is van voor ook goed hoog zodat niks kan floepen!!!
die van de hema ken ik niet, maar zullen ze vast niet hebben in mijn mijn maat!!! (80 G)
die shock absorber maakt ze ook iets kleiner, jippie!!!
succes groetjes mas

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 21:06

ik heb weer een heel ander probleem
grote omvan (90/95)
en een kleinere cup(B)
zie daar maar eens een bh in te vinden die betaal baar is
ik loop dus met cup c rond 9 van de 10 keer
weet iemand daar de sportbh oplossing voor ?

mas76
Berichten: 49
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 21:09

hoi draumpje even voor jou: een lingeriespeciaalzaak heeft ze vast wel
mijn favo merk gewone BH's is marie jo, wel duur maar GOED!!!

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 21:31

Ik draag ook sportbeha's van Fila, ik vind ze ook erg fijn zitten.
Ik vind dit niet iets om op te bezuinigen, zeker niet als je wat grotere borsten hebt.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 21:35

mas76 schreef:
hoi draumpje even voor jou: een lingeriespeciaalzaak heeft ze vast wel
mijn favo merk gewone BH's is marie jo, wel duur maar GOED!!!


ik wist niet dat marie jo ook sportbh's maakte.
voor 'gewoon' draag ik die nl wel Lachen

mas76
Berichten: 49
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 23:38

ha ha er staat ook gewone bh's!!! geeft niet hoor!!! groetjes
sportbeha's hebben ze niet!! jammer.....!!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102379
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 07:15

Wat word de Hema toch vaak genoemd zeg...Lachen *LOL* Ik werk er zelf en mijn best vriendin ook. De bh's zijn juist haar afdeling en ze draagt zelf ook onze sport bh's en kan echt niet meer zonder!!! Ik heb ook niet achteraan gestaan maar ik draag niet altijd mijn sport bh. Ik heb trouwens een zwarte met klitteband die ik dan wel binnenste buiten draag want anders gaan die klitteband sluitingen schuren maar dat werkt prima en alles blijft goed zitten. We verkopen heel veel soorten sport bh's, ook met beugel. En ze lijken idd erg lelijk of slap maar ze werken wel!! En ze zijn ook nog es betaalbaar... Lachen

Dus.....