Heeft ruin nog 'sperma'?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:03

een casteratie betekend letterlijk dat alles weggehaald wordt.. dus als een man gecastereerd wordt.. is ie bal-loos.. zeg maar.
als een hengst gesteriliseerd wordt, worden alleen de zaadleiders doorgeknipt.
dan behoudt ie zijn hormonen en dus zijn gedrag.
dus het heet niet anders als een mens-man geholpen wordt hoor

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:03

Laui! schreef:
Heb mijn ruinen (een als hengst gekocht, de ander is zowat als ruin geboren, ander was met 5 of 6 gecastreerd) ook nog nooit zien masturberen.
(...)
Heb wel de ruinen met hun ding zien spelen, maar da's toch echt heel anders.


Lenige ruinen hoor Bloos!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 10:15

en hoe zit het dan met castranten, die jongetjes die hopog moeten blijven zingen?

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 10:27

ik ken een hengst die alles nog heeft alleen doet het t niet meer..
nou is het nooit echt vel hengst geweest, en dat is ie nog niet.
hij is nu wel levendiger dan als veulen...heb ik gehoord.
slecht paard, maar wel lief op zich

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 10:49

missnynke schreef:
en hoe zit het dan met castranten, die jongetjes die hopog moeten blijven zingen?


Pardon? Verward

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 11:24

Pervinco"]
[quote="missnynke schreef:
en hoe zit het dan met castranten, die jongetjes die hopog moeten blijven zingen?


Pardon? Verward
[/quote]

haha heb je daar nog nooit van gehoord?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 11:58

Eerlijk gezegt niet nee...

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:02

ik had er wel eens over gehoord maar dan noemden ze die koorknaapjes castraties. Het zal je maar gebeuren als jongen zijnde.

ikke

Berichten: 37667
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:35

missnynke schreef:
en hoe zit het dan met castranten, die jongetjes die hopog moeten blijven zingen?

Ook hormonenkwestie. Door vroeg genoeg de ballen te verwijderen treed geen stemverandering op zoals normaal wel gebeurt (baard-in-de-keel) Hierdoor blijft de hoge stem gehandhaafd, hetgeen met graag wilde in die tijd.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:38

ikke"]
[quote="missnynke schreef:
en hoe zit het dan met castranten, die jongetjes die hopog moeten blijven zingen?

Ook hormonenkwestie. Door vroeg genoeg de ballen te verwijderen treed geen stemverandering op zoals normaal wel gebeurt (baard-in-de-keel) Hierdoor blijft de hoge stem gehandhaafd, hetgeen met graag wilde in die tijd.
[/quote]
Ik meende idd al dat het daarmee te maken had. Maar zou dan niet hetzelfde effect bereikt worden met een hormonenkuurtje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:43

Zou gerard joling dan toch wat missen Tong uitsteken

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:45

ja en als hij ze nog heeft dan komt t door die strakke broeken Misselijk Haha!

ikke

Berichten: 37667
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:52

Pervinco"]
[quote="ikke"][quote="missnynke schreef:
en hoe zit het dan met castranten, die jongetjes die hopog moeten blijven zingen?

Ook hormonenkwestie. Door vroeg genoeg de ballen te verwijderen treed geen stemverandering op zoals normaal wel gebeurt (baard-in-de-keel) Hierdoor blijft de hoge stem gehandhaafd, hetgeen met graag wilde in die tijd.
[/quote]
Ik meende idd al dat het daarmee te maken had. Maar zou dan niet hetzelfde effect bereikt worden met een hormonenkuurtje?
[/quote]
Wisten ze in de 17e eeuw veel *LOL* Ze hadden wel ontdekt dat het op deze manier werkte, hoe ze daar achter gekomen zijn, wil je vast niet weten.
Voor zover ik weet kun je de stemverandering niet terugdraaien. Waarschijnlijk kun je met de juiste hormoonkuren wel de stemverandering voor blijven. Of dat verstandig is kun je je afvragen *LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:51

Pervinco"]
[quote="Laui! schreef:
Heb mijn ruinen (een als hengst gekocht, de ander is zowat als ruin geboren, ander was met 5 of 6 gecastreerd) ook nog nooit zien masturberen.
(...)
Heb wel de ruinen met hun ding zien spelen, maar da's toch echt heel anders.


Lenige ruinen hoor Bloos!
[/quote]

Ehm, jij begrijpt mij verkeerd Haha! ONze hengst kan z'n ballen krabben met z'n tanden. Ja echt! De ruinen zwaaien er wat mee in 't rond, zónder dat ze met welk ander lichaamsdeel dan ook in de buurt komen. Dat ziet er echt niet uit en 't lijkt in de verste verte niet op masturberen.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37386
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 17:25

Laui ik weet wat je bedoelt. Connor doet dat ook, ziet er erg maf en genant uit, hij klappert dan steeds tegen zijn buik aan en kennelijk voelt dat lekker aan.

Tot nu toe blijven trouwens alle ruinen die ik heb gehad gewoon hengstige merries bespringen. Een ruin die ik had besprong zefls altijd alle merries van zijn kudde, daar was ie de hele dag druk mee in de weer. (zelfs een keer tijdens een 8 tal wedstrijd tijdens het opstellen, een erg hoog schaam gehalte als je zelf een puber bent, gelukkig zag de jury er de lol van in en had het meisje op de merrie snel genoeg door dat ze van haar paard af moest springen).

pubelia

Berichten: 9996
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 18:48

als de ballen er echt af zijn gehaalt, dan is het alleen maar voorvocht dat uit de prostaat komt. is dat niet het geval en alleen de zaadleiders hebben af gesneden zou het wel kunnen want die kunnen een omleiding ontwikkelen en weer aan elkaar groeien en dan kan er wel weer spera uit komen!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:33

runningkawa schreef:
Zou gerard joling dan toch wat missen Tong uitsteken

Whahahaha!