iedereen een verzorg/eigen paard???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 08:32

Troost je.......ik rij helemaal niet Lachen .
Ik heb 2 jaarlingen op een pension stal staan en daar heb ik het druk genoeg mee.

En daar komt nog eens bij dat het wel erg duur wordt als ik ook nog eens 1 x in de week op een manege ga lessen.
( ik ben bezig met mijn rijbewijs dus daar gaat ook veel geld naar toe.)

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:13

Ik reed ook 1 keer per week op de manege. Toen werd mij ook gevraagd om een paard te gaan rijden, en nu is hij van mij! Haha! Wie had dat nu toch gedacht..

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:18

ik heb ook een hele tijd een keer in de week gelest.. toen kwam er een nieuw lespaard, welke nog veel moest leren.. ze wilden iemand die daar elke dag tijd voor had en hem ook op wedstijden kon uitbrengen.. daar heb ik meteen op gereageerd!! *LOL* ik heb hem in totaal drie jaar verzorgd.. was echt helemaal gek op dat beest.. Lovers maar toen werd ie verkocht aan een lesklant.. Huilen mocht hem nog wel blijven rijden.. maar dat is toch anders.. dus maar weer terug naar twee keer in de week lessen.. en nu heb ik sinds vorig jaar een eigen paardje samen met mijn zusje.. hij was eerst van iemand op stal, maar die was er bang voor.. hij was nog er jong en nerveus enzo.. dus toen hebben we hem gekocht!! Haha! hij doet het nu echt super..! OK dan!

je moet er dus echt gewoon tegen aan lopen..!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:20

Ik rijd ook maar een keer per week, helaas.. Scheve mond

Tancreda4

Berichten: 24166
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:05

Eh, ik rij iets van 1x in de maand Tong uitsteken
Maar heb wel een verzorgpaard... (maar riij niet op hem)