Hoe is het afgelopen met....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:17

sterkte

Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 23:02

Heey lieverd! Zijn er nou weer van die rotmeiden die zeggen dat je liegt? Ik ben dus DIE TINA en ik heb dit meisje uitgenodigd bij mij thuis om met Corrie te komen praten. Ze is bij mij geweest met haar oom en niets is er gelogen! Zijn jullie nou helemaal belatafeld! Al die wantrouwige mensen, bah! Jullie hadden dit meisje eens moeten zien huilen! En dat waren geen krokodillentranen. De hele kamer zat vol met mensen die haar niet kenden en allemaal hadden ze tranen in hun ogen, zó verschrikkelijk was haar verhaal. Inclusief ik zelf. Ik had haar nog nooit eerder ontmoet, alleen via Bokt met haar gemaild maar ik ben niet achterlijk, ik heb best mensenkennis en dit was niet gefaked! Dat ze zichzelf misschien niet altijd correct kan verwoorden kan alles met haar leeftijd te maken hebben, ze is pas 15 jaar.

Het was trouwens een hele mooie avond en Corrie heeft hele mooie dingen over Daisy verteld. Dingen die ze niet kon weten vertelde ze precies zoals het was! Toen kwam er zelfs weer een lachje door haar tranen heen.

Asjeblieft, als je bent behept met wantrouwen en achterdocht, laat dit lieve kind met rust want dit heeft ze niet verdiend! Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:13

goed gesproken imoontje, ik denk dat het allemaal al triest genoeg voor het meisje is.

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:30

Dank je Tina Ach gut Verdrietig Ze Weten niet wat ze zeggen Sommige mensen Huilen