Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dit is exclusief hooi, stro en biks. Ik betaal voor 6 van die 500 kilo balen hooi €65 en dat is dan genoeg voor bijna een heel jaar.
imhotep schreef:Ik ben nou eens benieuwd hoeveel iedereen aan stalgeld betaald.
Zelf betaal ik 125 euro voor een stal en dan komt er nog hooi en stro bij die 2 en 3 euro per stuk kosten. Daarbij moet ik ook nog biks en muesli erbij kopen, dus bijelkaar betaal ik zo rond de 200 euro's. Maar in de zomer betaal ik enkel 125 euro voor weidegang per maand,
en jullie??
) of moet dat niet persee?? noba schreef:hmm, wat doen wij toch fout hier in het westen? Kan mijn ogen werkelijk niet geloven: de prijzen die in dit topic genoemd worden zijn voor mij een utopie!! Ik betaal voor 1 stal van 3 x 3 350 euro (binnenbak 18x38 en 20 x 60 buitenbak!) Hier zit de stapmolen wel bij in, solarium en warm water niet. Ook op de wei en eraf halen niet. Het is wel een goede stal en superaardige mensen maar het begint wel erg duur te worden allemaal.

De faciliteiten zijn wel iets beter, grotere stal, paddock, 20-60 agterbergbak en minder pensionklanten.
cerescity schreef:ik betaal 125 alles incl
en in de zomer niks staat op op eigen landje

maar ik betaal niks. De pony van mn dochter staat bij de broer van mijn man thuis en eet daar gewoon mee. alleen veearts kosten en hoefsmid zijn voor ons. Lucky we..