Shapley's MTG

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Karin

Re: Shapley's MTG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 17:54

Sprigan in Garderen bij heja ruitersport voor € 24,50 inhoud 946 ml wel zelf halen Haha!
Ik ga er volgende maand weer heen dus als je het dan nog nodig hebt geef maar een gil. Dan neem ik een fles voor je mee.

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:11

Zo dat duurde even voordat ik alle pagina's had gelezen...
Ik zit nog enorm te twijfelen eigenlijk.
Mijn paard heeft een staart die vooral van onder erg dun is. Als hij zoals bij sommige gaat schuren ben ik nog verder van huis... Maar echt groeien doet hij de laatste tijd niet meer.
Iemand advies?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:15

Mabon schreef:
Sprigan in Garderen bij heja ruitersport voor € 24,50 inhoud 946 ml wel zelf halen Haha!
Ik ga er volgende maand weer heen dus als je het dan nog nodig hebt geef maar een gil. Dan neem ik een fles voor je mee.

Ik heb bij Heja 29,95 voor een fles betaald een paar maanden terug.
Is het nu goedkoper geworden dan?

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 15:53

Simmie schreef:
Mabon schreef:

Dat is vreemd ik heb echt al 2x € 24,50 betaald in juni en in september.
Heb net nog even op het prijsstickertje gekeken en ja hoor € 24,50.
De shapley's original MTG.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:37

Dat is een stukkie goedkoper inderdaad Mabon!
Wanneer ging jij er weer heen?
Kan ik jou lief aankijken dat je voor mij ook een flesje meeneemt, dat ik deze bij jou op kom halen? (zag net pas dat je in Ederveen woont, das zowat in mijn achtertuin (even overdreven haha)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:39

Mabon schreef:
Simmie schreef:
Mabon schreef:

Dat is vreemd ik heb echt al 2x € 24,50 betaald in juni en in september.
Heb net nog even op het prijsstickertje gekeken en ja hoor € 24,50.
De shapley's original MTG.

Gek, dan heb ik zeker een fles te pakken gehad die verkeerd geprijst is geweest.
Nou ja, die paar euries kan ik wel lije. Haha!

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:45

Ik weet niet of deze website al genoemd is, maar ik heb mijn fles bij DST Horsesupplies vandaan. www.dsthorsesupplies.com
Hun arrosortiment is groter dan er aangeboden wordt op de website, je kan er ook gewoon een mailtje naar toe sturen Knipoog

XMrliess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:18

Zou het kunnen als je paard 24 uur per dagen buiten staat?

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 19:08

Mijn paard heeft al 10 jaar geen voorpluk, zou dit spul werken voor haar?

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 09:12

@ Marnixx, het schuren is alleen bij paarden waar vooral zomers er een zonnetje opstaat, dat geeft een branderig gezoel met schuren als gevolg.
@ XMrliess, dat is geen probleem. Let er wel op dat het misschien iets minder werkt als je het smeert en er vervolgens een goede regenbui valt.
@ littleroosie proberen kan natuurlijk altijd, alleen waardoor is ze haar pluk kwijtgeraakt? Je moet natuurlijk geen wonder verwachten maar de kans is heel groot dat hij wat voller en langer zal worden.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 11:51

Aafje ze heeft gewoon nooit 1 gehad, 3 haren en dan houd het op.

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:25

Ik weet dat dit een oud topic is maar ik lees dat sommige mensen uit het topic zijn gestopt met smeren vanwege jeuk aan de staart. Ik vroeg me af of er iemand is die gestopt is met het smeren en de aangebroken fles kwijt wil, want ik heb wel interesse maar ik vind het eerlijk gezegd nogal prijzig om mee te beginnen.

Edit: ik vraag me trouwens ook af of er mensen zijn die de manen er nog bij vlechten om zo veel mogelijk groei te krijgen? Of smeren jullie het in en laten dan de manen hangen?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 21:13

Ik heb de manen gewoon in vlechten (altijd, merrie heeft lange manen) en smeer het dan op de manen kam. De staart smeer ik ook gewoon in, niets geen gejeuk hier.
Heb alleen de winter niet gesmeerd vanwege haar deken en dat die er dan viezig van zou worden bij de schoft. Kan wel weer eens beginnen en dan tot eens tukje voor de schoft :)

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 22:04

Ik heb net weer een fles besteld voor het nieuwe eczeemseizoen. Ben er tevreden over :j

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 22:32

je mag de mijne eventueel wel overnemen, ik gebruikt het niet omdat ik het steeds vergeet.
Het heeft wel geholpen in korte tijd zijn zijn haren flink gegroeid

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 01:51

Ik had een pony met een arabieren staartje, dus vooral onder erg dun, wat je kan doen om dat bij te krijgen en wat bij mij tot nu toe bij alle paarden heeft gewerkt, is gewoon een heel stuk af knippen. Daarna bijhouden, schoon houden, uitpluizen. Hoeft niet iedere dag hoor, maar 1 keer in de 2 weken is al zat genoeg. Te veel aan plukken is ook niet goed namelijk :P Evt kun je aanvullen met Shapely. Ik heb t gebruikt bij mn pony die door verbranding/mok dr haar op de benen, bij de kogel, kwijt was, dat heeft wel echt goed en duidelijk zichtbaar resultaat gehad!

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:59

Ik heb een arabier maar die heeft toch een hele volle staart hoor ;) Moet er gemiddeld iedere drie maanden 10 cm vanaf knippen! Het gaat mij meer om te manen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:04

Hi ladies, na overleg met de mods leek het hen beter om een nieuw topic te openen, zodat het beetje overzichtelijk bleef.
Hierbij een link naar het nieuwe topic: [VSW] Shapley's MTG [ZOMEREXCEEM/MOK]

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:20

Waarom? Dit is toch een prima topic?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:31

Voordat jullie weer in dit topic begonnen te reageren had ik via pb overleg met de mods of wij gewoon verder konden in dit topic.. Maar het leek hen beter om een nieuwe aan te maken en door te verwijzen naar deze..

Vandaar dat ik een nieuw topic heb aangemaakt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:51