Wat moet ik gaan verkopen volgens jullie?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 18:59

Alles wat je te pakken kunt krijgen in het bruin!

In het zwart is alles wat je aan harnachement kunt verzinnen makkelijk te krijgen, maar bruin...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 20:59


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48745
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 22:47

Een cap met oorkleppen, zodat je geen koude oren krijgt in de winter met buitenritten... Haha! (= serieus bedoeld)

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 23:02

Je kunt toch gewoon zo'n hoofdband voor om je oren omdoen?

SmithsGirl schreef:
Een cap met oorkleppen, zodat je geen koude oren krijgt in de winter met buitenritten... Haha! (= serieus bedoeld)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48745
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 23:13

Dan past mijn cap niet meer.... Verdrietig

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 23:28

Uhm...je vragenlijstje op die website...ik ben actief in de westernsport, maar die keuze is niet mogelijk... Verward

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-02 12:29

XoNo schreef:
Uhm...je vragenlijstje op die website...ik ben actief in de westernsport, maar die keuze is niet mogelijk... Verward


AAAAAARGH! Ik wist dat ik iets vergeten was. Neem aan dat iedereen die Anders invult westernsport doet, kan het nu niet meer wijzigen.

Daan1982

Berichten: 1756
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: loenhout, belgie net onder breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 17:09

Toch hebben we al zo'n site in Nederland, van het merk Dijkman.
Binnenkort komt op deze site ook de afbeeldingen en prijzen van Dominick dekens

Http://users.skynet.be/dijkman

We hebben ook geen zeer klein materiaal zoals shetlanders ed. Dit is echt een goed idee voor jou !!
Maar we hebben elkaar al gemaild,

bianca5055

Berichten: 311
Geregistreerd: 08-10-02
Woonplaats: nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:39

Wat denk je van regenkleding bv regenchaps etc.
Die zijn er wel maar bijna niemand verkoopt ze. Terwijl ze toch wel makkelijk zijn in dit koude en regenachtige kikkerland.
Goedkope westernspullen.
Zeer sterke spijkerbroeken om mee te kunnen rijden.

Hmm meer weet ik op dit moment niet.

Groetjes

Lieke

Berichten: 11355
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 22:09

rijbroeken in de maat 34 ik pas nl niet in 36 en niet in 176 grr. En rijbroeken die niet zo hoog sluiten

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 23:13

yankeestar schreef:
Toch hebben we al zo'n site in Nederland, van het merk Dijkman.
Binnenkort komt op deze site ook de afbeeldingen en prijzen van Dominick dekens

Http://users.skynet.be/dijkman

We hebben ook geen zeer klein materiaal zoals shetlanders ed. Dit is echt een goed idee voor jou !!
Maar we hebben elkaar al gemaild,

pfff, gaan we weer, lekker commercieel te doen... Dijkman is nou niet wat je noemt goedkoop, en al helemaal niet voor een onbekend merk! Keuze is nou ook niet direct mega-breed... Maar ja, als dealer moet je toch wat he...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 23:57

3-in-1 beenbeschermers mt shet Tong uitsteken Denk dat 't niet kan, maar zet 't toch maar ff neer Haha!

Billy

Berichten: 20726
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 00:38

Concorde schreef:
pfff, gaan we weer, lekker commercieel te doen... Dijkman is nou niet wat je noemt goedkoop, en al helemaal niet voor een onbekend merk! Keuze is nou ook niet direct mega-breed... Maar ja, als dealer moet je toch wat he...


Pure spam, yankeestar. Ik vind dat Dijkman nauwelijks keus heeft en nog heel duur is ook. Ik zu daar dus helemaal niks kopen, en ook niet nar zo'n party toegaan.

Ik denk dat Bubbels niet heel veel moeite hoeft te doen om de Dijkman site te overtreffen. Bubbels, succes ermee.
Ga je alleen online vekopen of kan ik evt ook ergens langs komen om spullen te bekijken en gezellig met jou te kletsen? Haha!
Ik kom nl regelmatig in de buurt van Utrecht

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-02 13:05

Billy"]
[quote="Concorde schreef:
pfff, gaan we weer, lekker commercieel te doen... Dijkman is nou niet wat je noemt goedkoop, en al helemaal niet voor een onbekend merk! Keuze is nou ook niet direct mega-breed... Maar ja, als dealer moet je toch wat he...


Pure spam, yankeestar. Ik vind dat Dijkman nauwelijks keus heeft en nog heel duur is ook. Ik zu daar dus helemaal niks kopen, en ook niet nar zo'n party toegaan.

Ik denk dat Bubbels niet heel veel moeite hoeft te doen om de Dijkman site te overtreffen. Bubbels, succes ermee.
Ga je alleen online vekopen of kan ik evt ook ergens langs komen om spullen te bekijken en gezellig met jou te kletsen? Haha!
Ik kom nl regelmatig in de buurt van Utrecht
[/quote]

Snik, ik raak ontroerd. In den beginne ga ik alleen online verkopen (randstad + winkelpand = faillisement voordat je goed en wel gestart bent) maar ik wil uiteindelijk wel een winkeltje waar je de spullen ook kunt bekijken. De aanvraag gaat van de week naar de Kamer van Koophandel, en dan moet ik beginnen. Ik vind Dijkman ook duur, Yankeestar heeft me wel een beetje geholpen, maar ik wil inderdaad goedkoper. Die party's zijn trouwens wel een leuk idee van Dijkmans, een idee wat al her en der gekopiëerd wordt. Wat ik wil is trouwens een mooie site, niet alleen op het praktische gericht maar ook gewoon mooi! Maar zolang ik nog niet bij de kamer vk ben ingeschreven kan ik niet teveel ideetjes onthullen. Ben wel superblij met al die leuke reacties, en de enquete die vlijtig ingevuld wordt. Tnx tnx tnx!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 13:17

van die nekwarmers in verschillende kleuren
jodhupers die betaalbaar zijn
en van die ghoesjes over je cap heen dat ze een andere kleur hebben (khoop dat et een beetje duidelijk is van die hoesjes)
ze passen over je cap heen en worden in schotland veel verkocht in verschillende kleuren
zoals : roze met blauw, geel met rood enz
veel succes met je winkeltje

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 14:03

Misschien allerlei tweede-hands dingen gaan verkopen, tegen een zeer betaalbare prijs. Leuke kleuren shabraks, dekens, halsters en touwen. En probeer setjes te maken (dus bijv. veel dingen bruin, roze of groen etc).

Arabische showhalsters, voorbrenghoofdstellen etc

Veel suc6

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-02 15:15

Topic = gewijzigd (MSN-adres toegevoegd)

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 18:32

Wat ik een handige indeling vind qua onlineshop:

Barbarossa
Je kunt gemakkelijk alles vinden.

en inderdaad iniminispullen, voor shetjes, a-welshjes (en tegen betaalbare prijzen....)
Ik moet altijd een ponyhoofdstel kopen (als je een wat mooier of speciaal hoofdstel nodig hebt, bijv. brede neusriem) en deze dan op maat laten maken.... Nog maar niet te spreken over de overweldigende keus in bitten,
en een voortuig elastisch met martingaal voor een a-welsh.....
regenuitrijdeken....
gewone uitrijdekens.
en sjabrakjes, anders dan de "doorsnee" voor onder ponyzadels...
kinderrijkleding, deze ook eens in andere kleuren dan zwart/wit/blauw/groen in de kleine maten (128 / 140) en dan met normale prijzen.
evenzo als halsters voor kleine pony's....

en mischien ook wel leuk voor de doehetzelfers: patronen voor dekens en toebehoor (sluitingen, bilkoorden, ringen enz., zodat de echte lowbudgetters/creatievelingen onder ons zelf een deken kunnen maken) patronen voor sjabrakken.

en wetenswaardigheden: bijv. wanneer onderbandages wanneer niet, waarvoor dient een mexicaanseneusriem en dat soort dingen, zodat mensen niet gaan kopen omdat het zo mooi/stoer staat en/of het juiste aanschaffen.

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 21:07

Jelle heeft echt een vervelende maat van halster, een cob is te groot en een pony te klein, dus moet ik een verstelbaar halster nemen maar dat vind ik niet zo mooi en meestal is het ook nie stevig of snel stuk, mijn voorkeer gaat uit naar de eskadron halsters maar die passen noot echt goed !!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 14:02

Ehm ik wil wel een rood Schots geruit shabrak. Een zadel voor op een Belg vind je niet gauw (een klasgenoot van me was laatst op zoek naar een) en leuke spulletjes voor Shetten zijn ook niet gauw te vinden. Denk daarbij aan echte zadels, leuke hoofdstelletjes wit of gekleurd onderlegd etc.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 14:33

Shetlandspullen, die zijn weinig te krijgen geloof ik en veel mensen zoeken er altijd naar zie ik op EA Haha!
Frontriem met bitje in het zilver, ze zijn zover ik weet bijna alleen in het goud verkrijgbaar.
Veel soorten regendekens, is ook veel vraag naar.
Leren peesbeschermers met riempjes+strijklappen.

als ik nog meer weet zal ik het je laten weten!

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 14:44

Echt nergens te vinden:
Bruine slofteugel!
Bruine mooie hoofdstellen! (wel western maar geen normale)
Bruine singel!
Laatst bijgewerkt door rode_kool op 24-11-02 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 14:46

heb je lijst ingevuld. Haha!

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 15:34

Longeersingels die ken ik nergens vinden in een on-line shop Boos!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 13:23

Dekens van Fleece (zweetdekens), is daar veel vraag naar?