zijn er ook niet doorschijnende witte rijbroeken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 20:11

als je op je zadel zit zien ze je ondergoed niet hoor en bovendien zijn er zoveel mensen op een wedstrijd dan zien ze allemaal mensjes met witte rijbroekjes en onderbroekjes en de meeste mensen hebben wel vaker een onderbroek gezien dus schaam je niet

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 22:11

volgens mij zijn die broeken van eurostar die in de winter warm zijn en in de zomer koel (erg fijne rijbroeken!!!!) in het wit schijnen die volgens mij niet door.. dat is van dat lekker dikke stof Lachen
ik heb er nu zelf 1 van horka maar als ik dalijk landelijk zou gaan starten neem ik wel de rijbroek die ik net omschreef Haha!
en ik doe onder me witte horka rijbroek wel een string.. ik vind het er niet netjes uitzien zo's tent *LOL* als ik dat zo ff mag noemen Knipoog

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 23:18

ik heb er eentje van katoen van pikeur dacht ik ! Schijnt echt niet door! Was niet eens zo heel erg duur en de broek zelf is ook mooi, met kleine plooizakjes ( terwijl ikdaar helemaal niet van hou)

girly
Berichten: 2
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: ----------

Re: zijn er ook niet doorschijnende witte rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 21:39

[ ooooo eva waar maak je je druk over??? neem gewoon een broek van een duurder merk en je hebt betere kwaliteit, klaar. ik zeg niet dat alle dure merken per defenitie goed zijn maar bij de meeste merk je toch wel verschil. is het voor wedstrijden? anders neem je gewoon een andere kleur