Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik rijd gewoon met waterdichte jas aan en gamble krijgt zn regendeken op. T maakt mij niet uit als mn benen nat worden, ga daarna toch naar huis en douchen. Ik rijd dan niet als het echt heel hard regent..Aramat schreef:Haha je ben je zo verwend geworden door die mooie binnenbak op de manege dat je je nu afvraagt hoe dat met de regen
(Gamble komt trouwens waarschijnlijk in de zomer bij jullie in de wei te staan!:) )
Ik vroeg me af of meer mensen dat doen? Maar blijkbaar niet dus....
Zilly schreef:Hahahah dat zou je bijna denken hé, op de nieuwe stal heb ik ook een binnenbak hoor, maar die is een beetje klein om in te rijden, ik rijd liever buiten. De echte reden van dit toppic is dat ik in een andere topic op dit forum las dat iemand zijn paard een waterdichte uitrijdeken op doet en er zelf ook onder zit met dr benenIk vroeg me af of meer mensen dat doen? Maar blijkbaar niet dus....
Gezellig dat Gamble bij ons komt staan !!!!! Weet je het al zeker, want volgens mij waren er wel twijfels, toch?
!
.
.
. Als je onderweg overvallen wordt door de regen, kun je ze zo omdoen.
, was afgeprijsd naar 100 en omdat ze gingen verbouwen en ze de winkel graag leeg wilden hebben, ging er nog eens 25 % vanaf. Heb dus een hardstikke mooi (winter)jack voor 75 Euries
.