Druk van haver, zin of onzin?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:59

Ninla is ook best druk van zichzelf,en kreeg op m'n vorige stal ook haver.En nu sta ik op een nieuwe stal en is nog steeds even druk Schijnheilig
Op fjorden heeft het volgensmij niet echt veel effect want bij m'n vorige stal stond nog een fjord en die kreeg een kilo haver en werd er niet drukker van hoor,alleen voorwaarts

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 20:18

Bedankt allemaal voor de reacties.
Vandaag wedstrijd gehad en dus weer in een binnenbak gereden met andere paarden.
Taac was nu gewoon weer zichzelf.
Ik denk dat hij nog moet wennen aan de buitenbak en het alleen zijn in de buitenbak.

Marcella

Berichten: 36929
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:49

tobilover schreef:
Ninla is ook best druk van zichzelf,en kreeg op m'n vorige stal ook haver.En nu sta ik op een nieuwe stal en is nog steeds even druk Schijnheilig
Op fjorden heeft het volgensmij niet echt veel effect want bij m'n vorige stal stond nog een fjord en die kreeg een kilo haver en werd er niet drukker van hoor,alleen voorwaarts


Die van is ook een fjord en die krijgt dus echt geen haver. Tenzij ik door de bak heen wil stuiteren en wil zandhappen.

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:54

Probeer het anders gewoon eens zonder haver dan weet je meteen of het daar van kwam of niet

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 08:53

onzin.. zal best wat extra energie in zitten.. maar niet dat ze er echt gek van worden.. Op die van mij heeft het helemaal geen effect..

Morrie

Berichten: 22345
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 08:56

Norikers (Oostenrijks koudbloeden) worden monsters van haver! Ik heb 4 jaar op een stal met Norikers gewerkt en als er een dag kwam met heel veel huifkarritten voerder we de dag ervoor wel eens een beetje haver, dan wist je niet wat je meemaakte de volgende dag.

Voor mijn paard koop ik ook altijd voer waar 0,0 haver in zit....