Wat had je niet verwacht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:03

runningkawa schreef:
Eigenlijk niks
Maar ik had dan ook al veel ervaring in het rijden en volledige verzoring van paarden op enkele stallen voordat ikk mijn eigen paard heb gekocht.


Op die manier kun je idd al heel veel voorkomen. Maar voor verassingen kun je altijd komen te staan.

Zelf had ik alleen niet verwacht dat het zo goed en zo snel zou gaan met rijden Knipoog

Ipsilonka

Berichten: 5869
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:14

Dat ik zoveel geduld met alles zou hebben!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:45

Ik heb ook eigenlijk geen rare verassingen.

Ja hooguit dat mijn moeder mijn pony ook een keer gepoetst heeft... Schijnheilig

boeflover

Berichten: 6048
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:48

ik had niet verwacht dat mn eerste paard een 'shetlander' zou zijn(aangezien we aan het kijken waren voor een andaluciër, maar toen kregen we boef)
ik had niet verwacht dat er nog twee paarden bij zouden komen

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:49

dit had ik ook nooit verwacht.

als ik een vriendje zou krijgen dacht ik dat ik wel tussen die 2 zou moeten kiezen, nu heb ik al ruim anderhalf jaar een vriend en hij wil niet dat marinde wordt verkocht wilt ook wel mee en borstelt dan en stapt uit en wilt zeker verder leren Lachen

hier stond ik wel van te kijken, maar vind het onwijs leuk

Sushilla

Berichten: 729
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 23:45

Eigenlijk niet veel, behalve dat ik met 2 veel meer mest had en het ook nog ergens kwijt moest, maar dat is in middels al weer opgelost Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 23:55

Ik moet zeggen dat ik nog niet echt voor grote verassingen ben komen te staan.
Alles gaat nog precies zoals ik het van te voren bedacht had, zowel met rijden en 'stalmanagement' als ook het fokken en opfokken van de beesten.

Misschien had ik niet verwacht dat we uiteindelijk zoveel paarden zouden krijgen Knipoog

Percy

Berichten: 12085
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 00:11

Ik had nooit verwacht dat ik met niet-kwpn-ers in zee zou gaan. Ik had echt nooit verwach/gedacht dat ik ooit met een Appaloosa opgescheept zou worden en daar zo stapelgek op zou zijn en ook nog iets met hem zou kunnen bereiken.
Nu heb ik een Tinker en dat ik zo gek zou zijn om weer zo'n "afwijkend" paard te kopen had ik ook nooit verwacht Haha!
Wat ik ook niet verwacht had maar stiekem wel gehoopt was dat mijn dochters net zo paardenminded zouden worden als ik zelf ben.

Topcob

Berichten: 1225
Geregistreerd: 25-11-03
Woonplaats: Cothen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 00:14

Ik had toen ik een welsh sektie B kocht, gewoon voor de heb, nooit verwacht dat ik zou eindigen met een stal vol cobs...

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 16:21

Ik had nooit verwacht dat ik ooit wedstrijden en keuringen zou gaan rijden met Aman. In eerste instantie had ik haar gekocht voor recreatierijden, gewoon beetje hobbelen e.d. ben ook echt een groentje wat betreft wedstrijden, maar we vinden het nu allebei erg leuk om te doen *LOL*

Djinti

Berichten: 27
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Haaltert, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 16:33

Iets waar je zeker moet van zijn is een stal voor i de winter en verzorging.. Dit was bij mij allemaal geregeld voor er ook nog maar werd gedacht aan een paardje, maar ben 3 jaar later voor het probleem komen te staan dat dat de vriend van mij waar ze stond in de winter ermee stopte.. Het was dan wel even paniek om een nieuwe stal te vinden, die dicht bij huis ligt en waar ze voor haar kunnen zorgen (omdat ik in de week op kot zit) Na lang zoeken en panikeren hebben we toch iets gevonden, maar leuk was het niet!!

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:39

ik had niet verwacht dat ik ooit een eigen paard zou hebben! dit jaar mei ben ik nog een keer geopereerd aan mn rug en vier maanden later heb ik een eigen paard!! ook had ik niet verwacht dat het een KWPN'er zou worden, want ik heb alleen maar koudbloedjes onder me gehad (tinker, bolonais). en ook had ik niet verwacht dat mn vriend me zoveel zou steunen met het hele paardengedoe! poeh, eigenlijk alles wat er is gebeurd het afgelopen jaar had ik niet verwacht hehehe
o ja, dat ik me na twee weken al ontzettend veel gehecht heb aan Utah en hij aan mij!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:42

zoveel spierpijn van het opeens veel meer rijden. en ik ben er achter gekomen dat ik best conditieloos ben *LOL* .

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:47

Dat ik maar zo weinig hoef te betalen voor de winte,r en zoveel voor de zomer Scheve mond

findi

Berichten: 755
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Oostrozebeke, W-VL Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:36

ik had nooit verwacht dat een groen paard zo moeilijk dressuur te leren is. en zo moeilijk verkeersmak te maken is.


en dat mijn vader zijn manier van met paarden opgaan ging opdringen.
als er iets mis is wilt gij dat altijd oplossen met geweld. resultaat,:paard is bang, begint te bijten, heeft geen respect meer)

nu rij ik nooit meer als gij thuis is en gaan wandelen doe ik ook niet meer