stevige rijbroeken, niet te duur, waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 18:52

Nou heb ik eigenlijk nooit een goeie merkbroek gehad, dus weet het verschil ook niet Clown
Maar ik vind de Mondoni echt heel lekker zitten
Heb er wel 1 letterlijk helemaal kapot gereden, allemaal gaatjes overal...
Heb er nu 3, waarvan 1 met kunstlederen zitvlak, rijd heerlijk

eveline_B

Berichten: 2833
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 21:15

dienetje schreef:
ik heb me nieuwe rijbroek gekocht bij de hyporama was 50 E kwijt met leren zitstuk en van katoen wel stevig is volgens mij wel merkloos

Deze heb ik de laatste keer ook gekocht en daar heb ik maar twee jaar mee gedaan, terwijl ik ca 1x per week reed.
Ter vergelijking, de eurostar die ik 9 jaar geleden voor mijn verjaardag kreeg heb ik nog steeds (alleen pas ik er de laatste twee jaar echt niet meer in).
Pikeur e.d. zullen best goed zijn van kwaliteit, maar die zijn zo belachelijk duur dat ik er niet eens mee op een paard wil gaan zitten. Voor dat geld koop ik 4 normale (niet-paardrij) broeken. Ik zoek een stevige broek voor zeg maar tussen de 50 en de 100 euro.
De meningen over de Mondoni zijn nogal verdeeld merk ik.... Knipoog

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 23:11

Ik ga altijd naar Divoza voor de Mondoni broeken. Meestal als ze weer eens in de aanbieding zijn.
Ik koop er dan meteen 2 en dan kan ik er weer een tijdje tegenaan. Ze zitten perfect. Ze zijn ook niet een klein beetje goedkoper. Als ik een broek van Cavallo, Pikeur of Eurostar wil met leren zitvlak ben ik zo'n €100,00 meer kwijt.
Doe mij de Mondoni broeken maar OK dan!

eveline_B

Berichten: 2833
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 15:33

En hoe zijn de ervaringen met het eigen merk van Horse-Lover? De Global rijbroeken? Dat was het merk van mijn laatste rijbroek. Zijn die net zo goed als de Mondoni broeken?

eveline_B

Berichten: 2833
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 15:35

Alane schreef:
USG/Equipar hebben ook rijbroeken met clarino zitvlak in de maten t/m 48 (damesmaat) in de prijsklasse rond 75 euro

Waar koop je deze broeken?

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:40

overal waar ze kiefer verkopen Haha!
USG is oa kieffer

eveline_B

Berichten: 2833
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 11:21

Nog meer mensen?
Ik ga deze week denk ik een nieuwe rijbroek kopen.

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 13:07

ik heb bij de tenkenkamp vorig jaar met kerst een pikeur geokcht met leren zit voor 100 euro.. hij is heel dik en niet kapot te krijgen!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 13:13

Ik heb pas de Eurostar Klara gekocht, 75 euro en ik woon erin Haha! . Heerlijke broeken, dichtgenaaide bandplooien, 2 steekzakken en een rondgenaaid zitvlak; toppie!! Lachen

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 13:14

Ik heb zelf altijd de broeken van Eurostar gehad.
Helaas is het model wat ik altijd had eruit gegaan (2 jaar geleden ofzo), maar ik heb nu een ander model van Eurostar met neplederen kniestukken, herenmaat en die bevalt ook weer uitstekend en was volgens mij ook niet zo gek duur. Maar welk model het nou precies is, dat moet ik vanavond even nakijken, heb de labels nog bewaard.
(Weet ik tenminste welk model ik moet hebben als ik weer een nieuwe moet)

eveline_B

Berichten: 2833
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 14:47

Het is gebeurt! Ik heb een nieuwe rijbroek gekocht en het is een Eurostar Sprint geworden. Gelukkig kon ik hem toch een maatje kleiner hebben dan ik dacht. Daardoor had ik veel meer keus en is het precies de broek geworden die ik wilde. Zelfde model als mijn oude Eurostar met kniestukken en extra lang en mooi zwart, dat kleurt overal bij OK dan! .
Helaas is hij nog wel een beetje te warm voor het huidige zomerweer. Maar als het wat kouder wordt, trek ik hem meteen aan.
Bedankt voor alle tips. Als ik nog eens bij Divoza kom zal ik de Mondoni's ook uitproberen, want daar ben ik wel nieuwsschierig naar geworden.

vannie
Berichten: 362
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: aalmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:02

gewoon betsellen als je hem niet past kun je hem makkelijk terug sturen
en de maten kloppen gewoon je normale broek maat

Muzefee

Berichten: 18461
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zuid-Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 15:14

Ehh... bij Piaffe ruitersport dan??