de streken van je paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:46

Oude merrie van ons schopte voor een wedstrijd altijd heel zijn benen kapot tegen zijn boxrand. Dan voelde hij de spanning en zenuwen van me pa en dan begon hij helemaal te scrassen, dus hij was heel vaak net wel tot net niet kreupel en sloeg een ijzer eraf.

Otje

Berichten: 4435
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:54

Otje is eigelijk van mijn dochtertje en zij kan echt alles met hem doen, maar als ik een keer zijn hoeven uitkrap dan zit ie stieken in mijn billen te bijten, ook als ik met hem gaat wandelen moet hij altijd even in mijn billen bijten.
Verder gaat hij met andere kinderen (als die dan een keer erop mogen of iemand die mijn dochter wil helpen) achteruit lopen, wil de hoeken niet in, doet alsof er muizen lopen!
Als ik hem uit de wei moet halen rent hij hard weg, en als ie als laatste gepakt wordt loopt ie me gewoon omver....
Dit is echt het toppunt van een eigewijs dier vol streken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:51

Jawel hoor, mijn Melody heeft ook d´r streken bijv wanneer je onder de man(in mijn geval vrouw Knipoog ) naar een wedstrijd gaat en mevroi halverwege alleen nog maar achteruit wil lopen en voornamelijk richting een diepe sloot Boos!
Of wanneer je naar de keuring moet en mevroi de trailer niet ingaat zodat je na uren tobben en een bloeddruk die niet meer te meten is de keuring af moet bellen Boos!
Soms zou ik willen dat ik wat meer delen van haar 1001-delige gebruiksaanwijzing had.

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:11

pff teveel om allemaal op te noemen Rolleyes

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 10:16

hihhihihihi dat zijn ook van die "leuke" streken Tong uitsteken