NIEUWE deurne studenten voor komend jaar??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 09:20

Lenn schreef:
Op je 27e nog naar school? Knap Knipoog
Bij de masterclass zullen ze allemaal wel wat ouder zijn denk ik of niet? Voordat je dat niveau hebt.. en dan ben je ook niet zoveel op school zelf toch?

voor de masterclass moet je idd rond dat niveau zitten en je moet een eigen bedrijf runnen geloof ik!!dus dat wordt nog ff sparen Clown en heel hard trainen Bloos Tong uitsteken
tyrza,wat leuk dat je dat doen!!!veel succes Haha!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 10:38

Marliesje schreef:
The place to be! Knipoog
Je kunt in Deurne leuk stappen hoor. Vooral de Koets in inderdaad populair bij de Hippimeiden.
(Let op: in Deurne gaat wel de roddel rond dat meisjes van het Hippisch centrum makkelijk zijn)

haha ja dat straalt er wel van af iig!
Ben er gister nog geweest, het is eigenlijk een grote opeenhoping van kansloze vrijgezellen.. maar das dan op vrijdag.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 17:54

Citaat:
Je kunt in Deurne leuk stappen hoor. Vooral de Koets in inderdaad populair bij de Hippimeiden.
(Let op: in Deurne gaat wel de roddel rond dat meisjes van het Hippisch centrum makkelijk zijn)



das een RODDEL ja!je hebt er wel tussen zitten, maar nee valt reuze mee... tis wel zo dat er veel met elkaar gaan binnen de school!!
altijd als we binnen komen, en je bent een beetje vroeg, word je egt van alle kanten bekeken(en dan heb je je jas nog niet eens uit haha!!)er lopen namelijk wel veel wanhopige types rond in deurne....en ze zijn nog niet eens leuk ook!!

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:51

Denk eraan he! Knipoog
In Deurne lopen ook leuke jongens rond, alhoewel de leukste natuurlijk al bezet is (de mijne) Haha!

Hilde_92

Berichten: 2680
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:36

Ik wil over een paar jaar ook naar deurne Haha!
Ik ben pas 12 Boos!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 12:51

haha dan moet je nog even w8en!!

nou...de jongens bij ons op school zijn dan leuker Haha!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 23:05

Haha! Haha!

milobiya2
Berichten: 267
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:51

wat is de site van deurne.. wil kijken wat je op die school alleenmaal kan die kwa opleidingen.. me moeder vroeg of ik daar misschien wel heen wouw.. maar wil eerst wel even weten wat je daar alleenmaal te wachten staat..

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:14


xx_Irisje

Berichten: 12347
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:23

Leuk om dit ff te lezen,
moet nog 1 jaartje school,
heb me nu ingeschreven voor paardensport MBO,
nu ng toegelatenw orden Tong uitsteken

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:27

dat is niet zo'n kunst

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 01:05

haha nee niet egt!geef ik je welgroot gelijk in hoor lenn...
...MAAR dit betekend niet dat deurne een slechte school is, iedereen krijgt de kans en ik heb m genomen want ik wist ook niet veel toen ik daar kwam en heb hem ook gekregen. veel stoppen na het 1e jaar, en als je eind 2e jaar je cijfer rijden van het 1e nog niet heb gehaalt word je eruit gebonjourd.... en dat zijn er dit jaar een stuk of 5 geweest

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 02:56

Boos! ik wou ook naar deurne maar is toch iets te ver weg voor mij.. maar ga nu 31 aug naar zwolle toe( groene welle) daar ga ik vakbekwaam medewerker paardenhouderij doen.. lijkt me heel leuk maar ben nog wel een beetje zenuwachtig omdat ik naar een vreemde school heen ga.. maar jullie allemaal veel plezier!! Haha!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 11:26

ladyenpippi schreef:
:( ik wou ook naar deurne maar is toch iets te ver weg voor mij.. maar ga nu 31 aug naar zwolle toe( groene welle) daar ga ik vakbekwaam medewerker paardenhouderij doen.. lijkt me heel leuk maar ben nog wel een beetje zenuwachtig omdat ik naar een vreemde school heen ga.. maar jullie allemaal veel plezier!! Haha!


waar kom je vandaan dan?wij hebbe mense zelfs uit groningen en friesland hoor, je zit daar toch intern doordeweeks en maandag beginne de lessen om 11 uur en vrijdag eindigen ze tussen 12 en 3 uur....
best te doen toch?

over zwolle heb ik niet veel goed gehoort, allemaal vage dingen...geef er zelf nog geen mening over want ben er nog nooit geweest ben wel van plan om er een x te kijken op een open dag gewoon omdat k benieuwd ben. ken wel een meisje die er naar toe gaat, regels schijnen nogal streng te zijn....je mag bijvoorbeeld helemaal niet met je paard gaan stappen/grazen ofzo in een vrij uurtje(wat ons op school dus verteld word is dat we dit juist moete doen dat t goed is voor de paarden lijkt me logisch toch?)...maar weet niet ckr of dat waar is hoor!
maar anyway als je er zit!laat even weten hoe het daar aan tie gaat!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 13:00

sorry was foutje, jij gaat naar zwolle....ik had meppel in me kop Verward of is dat wel zelfde? hmmm Verward:?

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:43

Ik ga ook dit jaar beginnen. Ik ga de HBO paardensport doen en begin ook met stage Haha!

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:49

ik zou echt niet weten of deze school echt streng is! maar dat merk ik vanzelf wel.. maar ik moet toch 3 dagen in de week stage lopen dus ben ik maar 2 dagen in de week op school.. en ik laat het wel weten hoe het daar is op school Haha!

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 01:42

nou ik ben er nu 3 dagen al geweest op de groene welle. de eerste dag vond ik het echt geen reet aan!!! maar de 2de en 3de dag waren super.. 2de dag zijn we naar 2 dressuur stallen geweest. 3de dag zijn we op exurcie geweest en dat was gewoon helemaal super.. we hebben ook een hele leuke mentor. ook nog best wel jong.. de leraren waar wij les van hebben zijn niet ouder dan 40 jaar.. en zijn heel sportief.. niet streng! Haha!. maar ik heb nog niet echt gemerkt dat ze streng zijn ofzo!? maar dat kan nog gebeuren Haha! hoop het niet!!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 09:36

naja leuk!!laat je t over een paar wkn ook nog ff wete???

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 09:51

Ik ga stage lopen bij manege Wilten. Weet iemand of het leuk is daar? Lijkt mij iig wel!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 10:05

ow leuk!!!daar hebbe al 2 klasgenootjes gezete van mij, egt een super stage heb ik gehoort, vooral voor je 1e jaar!veel plezier(maar ik d8 dat jij ergens anders ging stage lopen Verward)

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 10:25

Princess schreef:
ow leuk!!!daar hebbe al 2 klasgenootjes gezete van mij, egt een super stage heb ik gehoort, vooral voor je 1e jaar!veel plezier(maar ik d8 dat jij ergens anders ging stage lopen Verward)

Ja, maar die eerste stage ging niet door.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 10:42

ow?waarom niet?

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 11:02

Princess schreef:
ow?waarom niet?

Hij kreeg een ruiter ofzo met 10 paarden, dus had geen plek voor stagaires.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 14:29

ow zo, jammer, maar dit is ckr ook een super stage wat ik heb gehoort!laat ff wete hoe het je bevalt!