Pijn in mijn zij...Wie herkent dit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chade

Berichten: 458
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 10:34

Luckey schreef:
wat dacht je van gebrek aan conditie..! *LOL* je zegt zelf dat je het hebt na die nieuwe bijrijdpaarden, daar moet je misschien harder op/mee werken...

Denk je dat dat het is Luckey??
Ik ben er wel een paar maanden uit geweest ( niet gereden ) want daarvoor reed ik af en toe op de Haf van mijn vriendin. En nu doe ik dus sinds een maand 2 bijrijdpaarden ( elk paard 1x per week rijden )
Ik hoop wel dat dat het is *LOL* Want dan zal het over een tijdje wel minder worden

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 10:35

Ik denk ook dat het door de conditie kan komen.
Ik had er zelf in het begin ook erg veel last van, maar het wordt nu eindelijk beter.

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 15:14

Ik dacht sowieso dat steken in je zij een teken waren van gebrek aan conditie! Zeker als je er een paar maanden tussenuit bent geweest (en waarschijnlijk ook niet gesport hebt?) is de kans groot dat je gewoon conditie op moet bouwen!
(Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik het topic las. Bij de eerste weetikveelhoeveel reacties werd het niet genoemd, ik ging bijna twijfelen!)

Chade

Berichten: 458
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 15:58

Gister ruzie gehad met Daisy. Haha! Wou niet van de hoefslag af Knipoog
Raar paard haha. Maar de steken waren enorm minder
Had zo`n 1½ uur van tevoren gegeten en het ging nu echt stukken beter OK dan! Had nog even toen ik de steken voelde met mijn arm rondjes gedraaid en toen zakte het af. Maandag weer rijden en dan hoop ik dat ik er van af ben *LOL*

BEDANKT VOOR AL JULLIE TIPS OK dan!

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 19:08

ik heb ook altij heel erg last van heel vervelent val dan bijna egt van mijn paard af als ik egt egt niet meer tegen kan heel faak in draf het kan komen door het onregematige pas van een paard elk rijd anders en het is dan heel moeilijk om te wenen en als ik eet of niet eet het help niet dus bij mij maar het is er soms en soms niet hangt bij mij af van mijn paard (op manege dan ) dus je bent niet de enige hahah was het maar zo ik kom er ook niet vanaf egt het doet zon zeer en het kan trouwens ook legen aan onregelmaatig aadelhalen of te snel of te lang zaam of buiten adem sins ik daar op let gaat het eeen stuk je beter en lkkr ondspannen helpt ook (ookal heb je zelf niet in de gaten als je soms gespane bent )

succes er mee eva

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 22:18

ik moet juist eten voor het rijden Anders krijg ik last...

Chade

Berichten: 458
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 22:23

kimmy schreef:
ik moet juist eten voor het rijden Anders krijg ik last...

Wanneer eet jij dan ongeveer? Hoeveel uur van tevoren ongeveer?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 22:27

Chade schreef:
Wanneer eet jij dan ongeveer? Hoeveel uur van tevoren ongeveer?


Ik moet geregeld gewoon wat eten, ook voor andere sporten (fietsen, hardlopen, skaten, etc.) Na 2 uur niets meer gegeten te hebben, moet ik toch even wat bij tanken, al is het maar een appel ofzoiets. Ik kan in kleine tijden niet echt grote hoeveelheden voer binnenstampen, dus waarschijnlijk zit het hem daar in...