Limburgers opgelet!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:45

Geulle is ook erg mooi en rustig!
Zelf heb ik gereden op manege 't hetjen in stein!
Ook wel fijne manege! Zeer gezellig Haha!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:46

De manege in stein is ook een erg fijne manege, met echt superveel uitrijmogelijkheden hoor!
Je zit binnen 15 minuten in belgiƫ en kunt heerlijk alle kanten op met je paard, zonder veel drukke wegen tegen te komen.. Lachen

Ik heb zelf in Neerbeek (gemeente Beek) gewoond en zou er zo teruggaan... superdorpje!

Valeska

Berichten: 799
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 12:49

Ja, Beek hoor ik veel goeie dingen over. Ook Landgraaf is schijnbaar erg geliefd.
We moeten maar eens een tochtje door Limburg gaan maken, maar dankzij jullie weet ik ongeveer waar ik wezen moet.

Bedankt!

GR.
Vales

floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 17:18

ik sta nu in geleen heb eerst in stein gestaan met mijn paard maar vind geleen veel leuker beter begeleiding en meer uit rij mogelijk heden je kunt in styein ook naar buiten maar in geleen hoef je het bruggetje(grenzent aan de manege) maar over en sta je in het bos erg lekker hoor in stein moet je altijd eerst de weg op dat probleem heb je in geleen niet

bushwullie
Berichten: 39
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 11:47

ja zoals er al stond werd je de grenshof in landgraaf afgeraden.
en dat doe ik dus ook........ ik sta er helaas nog en dat al bijna zes jaar.
en nu wil ik weg en het liefst deze maand nog.
ik ben dus nog opzoek naar een stalling het liefst in de buurt waar ik nu ook sta. en dat voor twee arab merrie's en 1 a-pony en dan zoek ik nog een opfokstalling voor m'n 2 hengstveulens.
kan mij hierbij misschien iemand helpen??
natuurlijk moet ik de veulens eerst in opfok hebben en het liefste ging ik tegelijk vanaf 1 okt.
dus ga nooit daar staan het is alleen maar erger aan het worden daarzo.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 13:14

Feetje schreef:
Overeem zou ik persoonlijk niet gaan staan, is best crauw daar geloof ik Bloos
Lerares van bij mij op school is pas getrouwd met die vent...


Ze zien eruit alla "Johnny en Anita" maar ze hebben echt het hart op de goede plek zitten. Een pony wat ik heb gehad is een tijd van een paar mensen daar geweest, ik ben altijd welkom geweest en heb het heel leuk met hun gehad. Ze zijn echt heel aardig, ook al zien ze er wat asocialer uit.

Is het al zover? Denk dat je gewoon eens de tijd ervoor moet nemen om rond te kijken en te zoeken wat het beste bij je past