ervaringen met piaffe ruitersport

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jetta

Berichten: 3989
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:23

Ik bestelde al bij haar, toen ze nog geem internetwinkel had. Goede service en mooie spullen voor een eerlijke prijs. Pas nog een mooi jasje via Levy besteld. alles was binnen eendag gefixt incl. het bezorgen van het jasje....ja, kan het sneller? Nee toch!

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 00:00

Ik heb nu na anderhalve week mijn paketje ook binnen.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:40

ik heb ook goede ervarinrgen met hun, netjes op tijd, goede kwaliteit en ook netjes ingepakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 15:23

ik ga maar weer eens kijken..

(allemaal niet goed voor mijn rekening..)

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:23

rebeltje"]
[quote="Mikkie schreef:
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat je bestelling geleverd wordt? Ik heb vorige week zondag iets besteld en zit nu vol spanning te wachten.


Ik ook, 7 mei besteld... Scheve mond
[/quote]

Ik heb het binnen...

Alleen 1 paar donkerblauwe bandages in plaats van zwart Haha! Ze zijn ook wel errug donkerblauw Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:27

Onassa schreef:
Ik heb nu na anderhalve week mijn paketje ook binnen.


Heb je het via automatische incasso betaald of onder rembours laten komen? Incasso gaat nl. heel snel, rembours duurt langer geloof ik.

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:28

Anoukie"]
[quote="Onassa schreef:
Ik heb nu na anderhalve week mijn paketje ook binnen.


Heb je het via automatische incasso betaald of onder rembours laten komen? Incasso gaat nl. heel snel, rembours duurt langer geloof ik.
[/quote]

Ik heb ook automatische incasso gedaan, en kreeg t ook pas 2 weken later...

Billy

Berichten: 20725
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:33

Ik wacht op mn bestelling, van de week is het geld al afgeschreven, dus ik hoopte eigenlijk dat het vandaag dan al binnen zou komen. Maar dat was iets te optimistisch geloof ik Tong uitsteken

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:39

rebeltje"]
[quote="Anoukie"][quote="Onassa schreef:
Ik heb nu na anderhalve week mijn paketje ook binnen.


Heb je het via automatische incasso betaald of onder rembours laten komen? Incasso gaat nl. heel snel, rembours duurt langer geloof ik.
[/quote]

Ik heb ook automatische incasso gedaan, en kreeg t ook pas 2 weken later...
[/quote]

Ehm, Bloos, misschien kon het niet afgeschreven worden (saldo?)? Ik gok maar iets. Ik had het echt binnen 2 dagen binnen!

Kriel

Berichten: 6545
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:55

Anoukie"]
[quote="rebeltje"][quote="Anoukie"]
[quote="Onassa schreef:
Ik heb nu na anderhalve week mijn paketje ook binnen.


Heb je het via automatische incasso betaald of onder rembours laten komen? Incasso gaat nl. heel snel, rembours duurt langer geloof ik.
[/quote]

Ik heb ook automatische incasso gedaan, en kreeg t ook pas 2 weken later...
[/quote]

Ehm, Bloos, misschien kon het niet afgeschreven worden (saldo?)? Ik gok maar iets. Ik had het echt binnen 2 dagen binnen!
[/quote]


Het kan ook zijn dat het bestelde artikelen net niet aanwezig was of tijdelijk uitverkocht omdat heeeeel veel mensen je voor zijn geweest Knipoog
Dan moeten wij ook wachten op de leveringen van de leveranciers dus dat kan het een paar dagen langer duren.
Als het echt nog heel lang gaat duren of het is gewoonweg niet meer leverbaar, dan krijg je een mailtje Haha!

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 22:28

Ik denk idd dat in mijn geval de voorraad leeg was.
Het was al wel vlot afgeboekt ,iemand anders van stal had hetzelfde artikel besteld en daar liep het preicies hetzelfde.
Denk dat de vraag erna erg groot was.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 23:40

Onassa schreef:
Ik denk idd dat in mijn geval de voorraad leeg was.
Het was al wel vlot afgeboekt ,iemand anders van stal had hetzelfde artikel besteld en daar liep het preicies hetzelfde.
Denk dat de vraag erna erg groot was.


Ben nu nieuwsgierig, wat had je besteld Haha!?

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 00:44

Mountain horse rijlaarzen

Kriel

Berichten: 6545
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 08:40

Onassa schreef:
Mountain horse rijlaarzen


Zijn gisteravobd gearriveerd als ik het goed heb, moeten alleen nog uitgepakt worden Bloos

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:13

Woensdag zijn ze gebracht.
ik denk dat er veel vraag naar is.
Zelf heb ik ze bij Divoza besteld omdat ik Piaff helemaal niet kon.
Hier blijken ze dus ook nog aanzienlijk goedkoper te zijn ,en ik heb de mijne gisteren al weer terug kunnen brengen naar Heteren omdat de rits nu na 56 weken al kapot was Bloos!
Kan ik dus een week of 4 weer op wachten.
Iedereen vind ze wel erg mooi en er lopen er nu al 5 op stal met die laarzen *LOL*
Er zal dus best een run op zijn en ik moet ook zeggen dat ik ze heerlijk vind zitten. OK dan!

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:25

Tjah kan best allemaal gebeuren. Maar k baalde wel want k had ze eigenlijk best snel nodig. Maar hier in de buurt hadden ze ze niet, en divoza is n stuk duurder Haha!

Mn saldo was hoog genoeg Haha! T was ook wel snel afgeschreven.

Billy

Berichten: 20725
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:27

Automatische incasso gaat helemaal niet snel, ze wachten nl nog 5 dagen om t kijken of je het niet terugboekt.
Ik wacht nu ook al een dikke week

Billy

Berichten: 20725
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:58

Wat een flutzaak zeg, ik was niet tevreden over de levering van de spullen die ik besteld had. Er zat nl een week vertraging in, omdat ik om automatische incasso had gevraagd. Het schijnt dat je dat5 dagen terug kunt boeken, en dat stond nergens vermeld.
Ik dus via pb in discussie, word ik vorige week opgebeld door de eigenaar van die flutwinkel.
Hij vroeg waarom ik niet tevreden was, dus dat had ik hem uitgelegd. Dus hij vertelde van die 5 dagen vertraging. Ik zeg: DAt heb ik ook al met degene op bokt besproken.
Daar had hij niks mee te maken, want dat ging buiten hem om Verward
Uiteindelijk heeft hij me 3 x het zelfde uitgelegd, en ik heb 3xhetzelfde verteld.
Ik heb hem ook verteld dat, als er een wachttijd op zit, dat hij dat beter op de site kan vermelden, want dan weten klanten waar ze aan toe zijn qua wachttijd.
Hij heeft me meerdere malen gevraagd of ik mijn geld terugwilde, en ik heb hem steeds verteld dat ik de spullen wilde en niet het geld.

Dus ik bleef wachten op de spullen, die nog steeds maar niet kwamen.
Kijk ik net op m'n girorekening: Heeft die eikel het geld teruggestort.
Nu wacht ik dus al 3 weken op spullen die niet geleverd worden.
Mijn motto: Koop dus NOOIT bij PIaffe Ruitersport, want het kost je een hoop gezeur en je krijgt er niks voor terug.
Ik zal die kerel morgen of zo ook nog wel even bellen.
Dirt is geen manier om met potentiele klanten om te gaan.

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 19:10

tja, kan toch 1 keer voorkomen Scheve mond

Piaffe ruitersport is echt mijn favo winkel!!
heb er al onwijs veel besteld, en nooit te laat of iets niet goed enze
Is echt een topwinkel!!!

Billy

Berichten: 20725
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 19:18

De manier waarop het afgehandeld is vind ik beneden alle peil.
Ik verwacht op z'n minst behoorlijk te woord gestaan te worden, dat werd ik niet. En als hij me meerdere keren vraagt dat hij het geld wel terug wil storten, en ik hem elke keer vertel dat ik de spullen wil, en dan blijkt dat hij alsnog het geld teruggestort heeft, vind ik dat beneden alle peil.

Danie
Berichten: 1114
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:04

Billy schreef:
De manier waarop het afgehandeld is vind ik beneden alle peil.
Ik verwacht op z'n minst behoorlijk te woord gestaan te worden, dat werd ik niet. En als hij me meerdere keren vraagt dat hij het geld wel terug wil storten, en ik hem elke keer vertel dat ik de spullen wil, en dan blijkt dat hij alsnog het geld teruggestort heeft, vind ik dat beneden alle peil.


Misschien waren jullie wel te heet gebakerd allebei, dat over en weer jullie er niet tussen kwamen met jullie verhaal en misschien had hij je wel willen vertellen dat de goederen voorlopig niet binnen zouden komen Verward
Ik heb dus persoonlijk goede ervaringen met hun en heb er geen slecht woord voor over!!! Ik begrijp je wel en daar is dit topic ook wel voor geopend, maar misschien waren het wel frustaties van beide kanten!!!

Billy

Berichten: 20725
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:11

Hij heeft mij helemnaal niks willen vertellen, alleen dat er 5 dagen wachttijd was. Dat wist ik al, en dat heb ik hem ook verteld. Daarbij heb ik hem de tip gegeven om dat ook op de site te zetten (heeft hij niet gedaan)
Voor de rest heeft die kerel 3x het zelfde repertoire afgedraaid, waarop ik hem vroeg wat hiuj hier nou mee wilde bereiken.
Als hij het geld zowiezo terug wilde storten, had hij dat toen moeten zeggen, maarhij heeft mij meerdere malen gevraagd wat ik wilde, en dat was de spullen.
Als hij dan zegt het netjes af te handelen, verwacht ik dat ik spullen krijg, en niet zonder verder bericht mijn geld terug gestort krijg.
Ik vind het echt onprofessioneel, en achterbaks.
Ik vind het fijn voor jullie dat jullie wel goede ervaringen hebben, maar ik heb dus alleen maar slechte: eerst geen bericht, daarna een onbehouwen vent aan de telefoon, die zich ook nog niet aan de afspraken houdt. Bah.

Sebito
Berichten: 54
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:57

Misschien is het ook wel een kwestie van eigen houding?
Aan je andere berichten te lezen, stel jij je ook niet altijd even genuanceerd op....

Billy

Berichten: 20725
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:00

Ik ben erg netjes geweest, tot deze meneer zichzelf bleef herhalen. Toen hij voor de 3e keer het riedeltje afdraaidewerd ik het zat en heb hem gevraagd wat hij nou eigenlijk wilde. Uiteindelijk heb ik idd mijn geduld verloren.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:03

Ik heb in het allereerste begin ook een misrekening gehad. Er gingen wat dingetjes fout! Maar achteraf is alles gelukkig weer goedgekomen!

Alleen nog steeds jammer dat dat BR shirtje me niet paste......