zondag niet!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21126
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 23:52

Als ik zondag's niet hoef te werken, ben ik uren kwijt op stal. extra uitgebreid poetsen, veel kletsen met stalgenoten (op zondag hangt iedereen altijd lang rond Knipoog ) rijden, en naderhand richting bos uitstappen...

Zijn juist de gezellige dagen. Ook als je op wedstrijd wil, kan je vaak afmelden als je zondags niet kan Knipoog

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 08:25

Ik zou het dus niet doen.
Als ik op zondag niet eens bij mijn paard mag komen nou dat kunnen ze het dus mooi vergeten, dan maar op zoek naar een andere stal.
Als ze rust willen dan moeten ze geen pension stal beginnen vindt ik.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 08:53

Karin schreef:
, ik wil naar mijn paard kunnen als IK dat wil, of dat nou op maandag, vrijdag of zondag is. Lachen



helemaal mee eens
de zondag heb je vaak wat meer tijd dan doordeweeks, kun je lekker trutten en doen. Nee, ik zou nooit op zo'n stal gaan staan

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:40

Ik weet waarschijnlijk wel om welke stal dit gaat Haha!
Is het aan de Groenedijk? Dan weet ik genoeg Cool
Daar kom ik vandaan, 4 maandjes geleden.
Ik had er ook best wel de pest over in dat k op zondag niet mocht komen daarzow Verward
En ja er wordt gevoerd, maar niet gemest en ook niet naar buiten gegooid, dat mag je lekker zelf regelen.
Je bent daar meer iemand waar je een box huurt en verder helemaal alles zelf moet doen.

Overigens: HET IS ER WEL ERG GEZELLIG HOOR!!! DE MENSEN DIE ER STAAAN! Haha!

Maar ik sta nu beter, als ik nu een dagje ziek ben dan weet ik dat mn pony het goed heeft. Waar ik nus ta wordt ze ook gewoon binnen en buiten gezet en gemest etc Beterrrrrrrr

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:01

Ik zou toch niet op een stal gaan staan waar in zondags niet naar mijn paard kan... het is zoiezo niet goed voor je paard en ook niet elk paard kan ertegen om een hele dag op stal te staan.
Stel dat je paard ziek wordt in de nacht zaterdag op zondag of gewoon zondag overdag... het idee dat er niemand op stal aanwezig is en je paard dus heel de dag ziek is.... nee dat zou ik niet willen, danmaar naar een duurdere stal waar je WEL elke dag mag komen

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:30

Nee er is wel iemand aanwezig. Nou jah, af en toe.
De mensen van die stal zelf lopen wel met regelmaat door de stallen om te kijken of alles goed gaat, maar tog...ben er liever zelf bij..en denk niet dat ik er als enige zo over denk Verward tog?

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:37

[quote="Sily"]Tsja als het de beste stalling in de buurt is zou ik het in uiterste nood voor lief nemen.

quote]

Je kunt je afvragen of t dan de beste stalling is... Een paard 24 uur op stal is niet goed... Je sluit jezelf ook niet op ... Het beestje is afhankelijk van jou... Ik zou absoluut niet kiezen voor deze stal... Dan maar wat minder luxe.. maar wel mijn paard lekker elke dag naar buiten....

Tis lastig hoor... Als je leuke stalling zoekt is er altijd wel iets wat niet naar het zin is... De perfecte stalling heb ik nog niet gevonden...

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:48

sabineG schreef:
Tis lastig hoor... Als je leuke stalling zoekt is er altijd wel iets wat niet naar het zin is... De perfecte stalling heb ik nog niet gevonden...



Moet je eens bij ons komen kijken Tong uitsteken *LOL*