Rydar te wild voor mij??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 14:00

Probeer m zelf ook meer aan te pakken...Want je kan je vriend en evt bijrijder dat wel laten doen maar dan blijft ie bij jou klooien.. Dus zelf ook meer aanpakken.. Veel succes en idd goed van je dat je wel op je eigen veiligheid blijft letten..

Ps: Het kan zijn dat ie zich idd beetje verveeld omdat jij nu Noa hebt..

wiljemijn

Berichten: 856
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 23:42

ik heb er verder geen verstand van maar.....krijgt hij met western rijden niet te veel vrijheid.... dat hij uit kan breken naar een kant??? ik weet niet precies in hoeverre je een paard op kan sluiten met western rijden....tussen je benen??? been geen western expert!!

verder... ik heb t nooit zo op op fjordjes, klikt nooit echt...maar die van jou ziet er wel heel gaaf uit opo ie foto's en wat is een polka eigenlijk voor oefening....????? succes maar ik zou wel voor je eigen gezondheid kiezen...., misschin kan je hem nog leren voetballen....horseballen

loulou

Berichten: 14813
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 00:00

wiljemijn schreef:
ik heb er verder geen verstand van maar.....krijgt hij met western rijden niet te veel vrijheid.... dat hij uit kan breken naar een kant??? ik weet niet precies in hoeverre je een paard op kan sluiten met western rijden....tussen je benen??? been geen western expert!!


ben ook geen western expert, maar denk dat je je paard wel degelijk op kan sluiten met westernrijden.
hoe zouden die paarden anders zo snel wenden enz moet koeien drijven Knipoog ze lopen echt nie vanzelf die koeien op te jagen Haha!
(nou doe ik ff alsof westernrijden alleen koeiendrijven is Haha! )

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30664
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 07:45

Ik ben bang dat hij idd je de baas wil worden.
Maar hij kan idd ook gewoon teveel energie hebben. Mijn pony is altijd al voorwaarts, maar sinds hij in het weiland staat is hij nog voorwaartser geworden.
Je zult bij de basis moeten beginnen, en hem daar al op zijn plaats zetten als hij teveel wil. Mijn eigen pony heeft een touwtje over zijn neus als ik weet dat hij druk is. Ik wil niet dat hij er vandoor gaat, want dan worden ze langzamerhand de baas over je. Dus zorg dat de dingen die je doet goed gaat, en dat begint al als je ernaast loopt. Misschien ook gelijk veiliger voor jou.
Succes ermee!!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 13:43

Hej hej

Ik heb geen antwoord op je vraag eidenlijk
Maar verkopen zou ik zeker nooooit doen....
zeker niet met zo'n goeie band~!!!
maja das mijn menig he ?

Succes ~!!! t komt allemaal wel goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 14:01

thanks allemaal, gister heb ik weer even gereden dat ging eigenlijk heel goed. Denk dat hij het trainen gewoon miste.. heb m flink aan t werk gezet en hoe harder hij moest werken hoe leuker hij t vond.
Denk dat t allemaal wel goed komt, hij is het stilstaan gewoon zat Wil nu 2x per week blijven rijden (helaas kan ik niet meer met mijn rug) hoop dat ie daar genoeg aan heeft.. mocht er een goede bijrijder zich melden wil ik dat zeker nog proberen..