voer vraagje..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 22:47

haha inderdaad,zie zelf ook wel in dat een halve plak te weinig is,maar we laten morgen even kijken naar eventuele haken..

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 22:55

Saskia9 schreef:
haha inderdaad,zie zelf ook wel in dat een halve plak te weinig is,maar we laten morgen even kijken naar eventuele haken..



Veel succes en hopelijk wordt de oorzaak van zn eetgedrag gauw gevonden Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 00:06

of het is echt een verwend nest dat ie alleen duur eten wil,vind ie hooi te goedkoop ofzow..Haha!

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 07:29

Ik denk ook niet dat je hem te weinig voert. Zoals al gezegd is is 2 kilo brok voor een haf best wel veel en zou hij niet dun moeten worden hiermee. Ik denk eerder aan iets anders.. Je zegt dat je hem pas hebt ontwormd he? Misschien geef je hem te weinig? Een haf kan makkelijk een hele spuit hebben. Ik zou idd ook even de tanden na katen kijken. Als hij niet goed kan kauwen kan hij ook niet goed verteren.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 16:08

Estragon schreef:
Ik denk ook niet dat je hem te weinig voert. Zoals al gezegd is is 2 kilo brok voor een haf best wel veel en zou hij niet dun moeten worden hiermee. Ik denk eerder aan iets anders.. Je zegt dat je hem pas hebt ontwormd he? Misschien geef je hem te weinig? Een haf kan makkelijk een hele spuit hebben. Ik zou idd ook even de tanden na katen kijken. Als hij niet goed kan kauwen kan hij ook niet goed verteren.


ik heb hem een hele spuit gegeven,
hij knoeit niet met eten,dus ik denk ook echt niet dat hij haken heeft,