Paardrijden geen sport?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 13:50

Ik word zo moe van dit soort mensen die denken dat ze overal verstand van hebben...

Wij hadden een keer een cooper(?)test op school (toen reed ik al paard) en ik was een van de weinigen die de test (12 min) vol hield.. toen heb ik meteen geroepen dat als er iemand nog iets zou zeggen over dat paardrijden geen sport was, ik die 12 min ook niet had uitgelopen!!

Laat dat soort lui maar eens een half uurtje op een paard zitten... dan piepen ze inderdaad wel anders!!

En zoals iemand hierboven al beschrijft... als het geen sport is, waarom is het dan een Olympische Sport???

Laat maar kletsen dat soort mensen....

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 14:06

Citaat:
Op 2001-10-02 09:40, schreef Karin:
En voetbal, is dat dan een sport? Twintig mannetjes die een balletje van links naar rechts schoppen en twee die 'm proberen tegen te houden. Vertel mij de lol daarvan eens? Haha!


Wahhh, problemen met voetbal? voetbal is leuk hoor!

Paardrijden is wel degelijk een sport, geen krachtsport, of een conditie sport, maar wel een denk sport.
En als iemand na een uur niet moe van zijn paard stapt is het misschien geen sport, maar ik stap altijd bekaf van mijn knollie. en vraag anders je mentor of hij eens op je paardje wil zitten Haha!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 14:19

Een sportleraar op mijn oude school, die zat een keer te vertellen dat hij er ook zo over dacht.
Zijn schoonzus had een Z-paard waar hij wel ff op zou gaan. Nou sindsdien is hij voor goed genezen. Hij had een paar dagen spierpijn en pijn zijn kont haha!

Als je je volleybal leraar op een paard zet, moet je hem vooral heel hard laten draven.
Zo'n lekker uit elkaar gevallen bonkige draf.
En dan de hele tijd opmerkingen maken van; Ga 's rechtop zitten! Maak je laaang!! enz.
Misschien dat hij dan wel een toontje lager zingt!
Groetjes van Patricia